Młode dłonie

Zapraszam na recenzję kolejnego produktu który otrzymałam do przetestowania od firmy Eveline tym razem jest to odmładzający kerem do rąk 8w1.
 
Produkt ma lekką konsystencję dzięki temu błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na mojej skórze.
Kremu do rąk używam kilka razy dziennie jest to podstawa mojej pielęgnacji bez której nie mogę się obejść. Moim jedynym wymaganiem od tego typu produktu jest dobre nawilżanie skóry dłoni, ten produkt to spełnia. Po zastosowaniu skóra jest gładka, aksamitna i przyjemnie pachnie delikatnym kwiatowym zapachem.
Natomiast jeśli chodzi o odmładzanie to na ten temat nic nie mogę powiedzieć gdyż moje dłonie są młode, gładkie bez zmarszczek więc efektów nie widzę.
Opakowanie standardowe jak przy każdym kremie do rąk tubka zamykana na zatrzask. Na tubce znajduje się dokładny opis oraz wszystkie potrzebne nam informacje.

 


MŁODE DŁONIE™ ODMŁADZAJĄCY KREM DO RĄK 8w1
Innowacyjna szwajcarska formuła, bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu odmładzającym, intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje. Stymuluje odnowę komórkową, wzmacnia strukturę naskórka i opóźnia procesy starzenia.

KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:
1. Intensywnie odmładza skórę.
2. Przeciwdziała oznakom starzenia.
3. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji.
4. Długotrwale nawilża i wygładza.
5. Poprawia jędrność i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.



Zaawansowana technologia YOUTH GENE™ gwarantuje spektakularne odmłodzenie skóry dłoni o 10 LAT w 6 TYGODNI*.

*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet.

Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i UREA w jednej formule bioHyaluron Plus Complex™ intensywnie nawilża i wygładza. Olejek makadamia przyspiesza naturalną regenerację i odbudowę naskórka. Volufiline™ wspomaga proces zwiększenia objętości podskórnej tkanki tłuszczowej, wyraźnie napinając, ujędrniając i uelastyczniając skórę dłoni. Kombuchka™ przywraca optymalną gęstość skórze. Skutecznie liftinguje i wygładza. Ekstrakt z lukrecji rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.

 Informacje producenta





Komentarze:

  1. jestem ciekawa czy faktycznie odmladza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na ten temat nie mogę nic powiedzieć :)

      Usuń
  2. ja też jestem maniaczką kremowania dłoni, mam peeling do rąk z tej serii, jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten peeling mnie bardzo zainteresował, muszę kiedyś go wypróbować :)

      Usuń
  3. nie miałam go a żaluje bo lubie takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest trochę za lekki, ale do używania w ciągu dnia jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie do używania w ciągu dnia jest ok :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam, ale na pewno kupię bo używam dużo takich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez kremu do rąk nie mogę się obejść :)

      Usuń
  6. Jeszcze nie miałam, ale uwielbiam tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nic specjalnego nie zrobił, a nawilżał tylko na moment :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nawilża tylko na krótki czas :)

      Usuń
  8. Aktualnie właśnie go używam, sama nie wiem co o nim sądzić. Niby nawilża, ale na krótko, szybko się wchłania, pozostawia na dłoniach subtelny, delikatny zapach. Miewałam lepsze kremy do rąk. Ale za taką cenę, to myślę, że jest wart wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem nawilżenie mogło by być dłuższe :)

      Usuń
  9. Świąt beztroskich i radosnych,
    ciut śniegu, trochę mrozu.
    Pełnego prezentów Mikołaja powozu,
    a przy tym dużo zdrowia
    i by po sylwestrze nie bolała głowa.

    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra życzy Patrycja. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poszukuję nie tyle efektu odmłodzenia, co poprostu porządnego nawilżenia na zimę, bo właśnie w zimie skóra moich dłoni staje się bardzo kapryśna... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam jakiś bardziej treściwy krem :)

      Usuń
  11. Wypróbowałam i mówiąc szczerze jedyną jego zaletą jest to, że nawilża. Średnio :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS