Foltene Pharma szampon przeciw wypadaniu włosów

 

Dziś polecam recenzję szamponu przeciw wypadaniu włosów firmy Foltene. Jakiś czas temu pisałam o odżywce do włosów z tej serii z której byłam bardzo zadowolona.




 Produkt stosowany w duecie z odżywka daje bardzo dobre efekty u mnie zmniejszył problem z wypadaniem o jakieś 50% co według mnie jest dużym sukcesem gdyż niewiele produktów daje zauważalne efekty. Włosy stały się znacznie mocniejsze i bardziej odżywione.

Jedynym minusem jaki zauważyłam jest to iż włosy po umyciu i wysuszeniu są niemiłe w dotyku tępe, szorstkie. Zdaję sobie sprawę iż większość dobrych szamponów daje takie efekty bo wiadomo chodzi tu o to by leczyć problem a nie uzyskiwać efekt gładkich, miłych w dotyku włosów.

Szampon ma średnio gęstą konsystencję w bezbarwnym kolorze o delikatnym ziołowym zapachu. Dzięki świetnej konsystencji kosmetyk bardzo dobrze aplikuje się na włosy, nie ścieka, ładnie się rozprowadza doskonale się pieniąc i oczyszczając włosy oraz skórę głowy.

Produkt znajduje się w plastikowej butelce zamykanej na zatrzask, o pojemności 200 ml. Opakowanie praktyczne wygodne w użyciu.



Foltene Pharma
Szampon wzmacniający
przeciw wypadaniu włosów dla kobiet

Foltene Pharma Shampoo thinnning – women

Nowy skład zawiera opatentowany wyciąg z alg morskich o nazwie Tricalgoxyl®
oraz odżywczy kompleks biominerałów

* Szampon ma właściwości regenerujące i rewitalizujące.
* Wzmacnia włosy normalne i cienkie, przywraca naturalną równowagę skóry głowy.
* Kompleks biominerałów ma działanie odżywcze i ochronne.

Działanie: Włosy stają się mocniejsze, grubsze i bardziej lśniące.
Sposób użycia: Nanieść szampon na mokre włosy, delikatnie przez 3 minuty masować skórę głowy, a następnie dokładnie spłukać.  Powtórzyć w razie potrzeby.  Przeznaczony do codziennego stosowania.
Maksymalną skuteczność osiąga się stosując inne produkty Foltene: Kuracja przeciw wypadaniu włosów dla kobiet  - 12 ampułek oraz Rewitalizująca odżywka do włosów.

PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE

Tricalgoxyl® - skuteczność potwierdzona  badaniami klinicznymi

Foltene Laboratories S.p.A. powstało jako część firmy Crinos Industria Farmacobiologica S.p.A., prywatnego właściciela Italian Pharmaceutical Industry założonej w 1944, zaangażowanej od tamtego czasu przede wszystkim w badania i odkrywanie aktywnych składników czerpiąc z naturalnych substancji do tworzenia u  receptur i parafarmaceutycznych produktów. Obecnie jest częścią Gerolymatos Group of Companies.
Od kilku lat intensywnie się rozwija:
*  Tworzy receptury i leki
*  Para farmaceutyki i kosmetyki, m.in. Kurację przeciw wypadaniu włosów
  
FOLTENE to ponad 40 lat naukowych badań w kierunku wzmocnienia
i przeciw wypadaniu włosów

FOLTENE NA ŚWIECIE: Australia, Karaiby, Chile, Chiny, Kolumbia, Cypr, Egipt, Grecja, Hong Kong, Indie, Indonezja, Iran, Izrael, Włochy, Libia, Macedonia, Malezia, Malta, Nowa Zelandia, Per?, Portugalia, Serbia, Singapur, Słowenia, Południowa Arabia, Hiszpania, Rumunia, Rosja, Tajlandia, Turcja, Anglia, U.S.A., Wietnam.... i Polska.

* Pierwsze produkty do włosów, które otrzymały akceptację i pozwolenie z francuskiego Ministerstwa Zdrowia na stosowanie i pozycjonowanie Foltene jako produktu „przeciw wypadaniu włosów i wspierających ich ponowny wzrost”
* To konkretne, satysfakcjonujące rozwiązanie zapobiegające wypadaniu włosów, potwierdzone rozległymi badaniami klinicznymi w 39 międzynarodowych klinikach na 1300 probantach (m.in.. we Francji, Włoszech, Japonii, Izraelu, Hiszpanii)

Absolutnie bezpieczny produkt, bez skutków ubocznych i dla każdej grupy wiekowej

1974 – 2008
ponad sto milionów zadowolonych klientów
KORZYSTA Z PRODUKTÓW Z PEŁNĄ SATYSFAKCJĄ I BEZ EFEKTÓW UBOCZNYCH
i… ilość nadal rośnie

Produkt dostępny tylko w aptece   

Cena: 49 zł   

 Pojemność: 200 ml 

Informacje producenta

Komentarze:

  1. szampon kusi, ale cena zbyt wysoka moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym, ale cena za wysoka :)
    Zapraszam do mnie.
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cena trochę za duża, mam na oku kilka dobrych szamponów przeciwko wypadaniu i dużo tańszych...

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio troche innego uzywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna latarenka, z wypadaniem włosów nie mam problemu na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  6. 200 ml mam na góra 2 tygodnie, więc dla mnie cena trochę za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi kiedyś wypadały włosy teraz na szczęście przestały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię, kiedy włosy po umyciu są szorstkie, bo sama z natury mam bardzo gładkie, wręcz śliskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne efekty, ale cena trochę za duża jak dla mnie :/
    zapraszam do mnie:
    my-own-dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, przez tę szorstkość raczej się na niego nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny lampion ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten lampion, co do szamponu to raczej cena powala

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena trochę za wysoka, zwłaszcza, że szampony dość szybko mi się zużywają ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że szampon działa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie napisalas moim zdaniem najwazniejszego (chyba ze przeocxyłam) , że nie ma SLSów! Wszystkie szampony maja ta natansza substancje myjaca ( myje sie nia statki!!!!!!!) dlatego wlosy wypadaja, skora jest sucha , powstaje lupiex itp

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie troszkę za drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda zachęcająco, ale trochę zbyt drogi jak na mysią kieszeń.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS