Fabryka świec - Woski Essences of Life


Woski Essences of life pochodzące z  Fabryki świec Light były dla mnie miłym zaskoczeniem. Woski dzieliłam na dwie części, jedną z nich umieszczałam w moim kominku a zaraz po odpaleniu uwalniał się niezwykle intensywny i piękny zapach, moc wkładów jest naprawdę duża. Kolejnym pozytywnym zaskoczenie było dla to gdy odpaliłam ten sam wosk kolejny raz zapach wciąż był tak samo intensywny jak podczas pierwszego palenia. Fajne jest również to iż poziom nasycenia zapachu w każdym wariancie różni się mocą. Jednak dużą wadą wosków jest to że są twarde jak kamienie i nawet nożem bardzo trudno je podzielić na części. Jeżeli chodzi o owocowe zapachy jestem jak najbardziej na tak, natomiast kwiatowe są bardzo nienaturalne i przytłaczające, mogą wywoływać ból głowy.





Jabłko cynamon

poziom nasycenia zapachu 5 na 5

 




Wellnes

poziom nasycenia  4 na 5






Niebieski hiacynt 

poziom nasycenia 5 na 5

 





Brzoskwinia

poziom nasycenia 5 na 5







 Lilia

poziom nasycenia 4 na 5 






Wosk zapachowy

 ESSENCES OF LIFE 


Woski są to małe okrągłe krążki zapachowe, które topi się przy użyciu kominka zapachowego. Niewielki rozmiar zawiera skoncentrowany zapach w stężeniu, które jest wyższe niż w większej świecy.


Aby skorzystać z wosku rozpakuj go z foli i umieść w górnej części kominka zapachowego. Zapal bezzapachowy

tea-light i umieść go u podstawy kominka. Z upływem czasu włożony przez ciebie wosk rozpuści się

roztaczając dookoła cudowny zapach.


Informacje producenta



Komentarze:

  1. Cena jest kusząca! Chętnie powąchałabym taką brzoskwinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że w ofercie nie maja kominków, takto bym złozyła zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to mają sprawdź na ich stronie na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=16078774

      Usuń
  3. ciekawe jak te pachną , jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanie woski a jakośc widzę dobra jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w planach je kupić jak będę miała pieniążki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają apetycznie. :)) Chętnie bym wąchała. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo zachęcająco! No i fajnie, że za tak niską cenę mają tak dobrą jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może coś teraz zmienili w tych woskach, bo ja miałam je z inną szatą graficzną i były okropne! :/
    Najgorzej śmierdział "brązowy cukier", który po odpaleniu nie dawał żadnego zapachu cukru, palonego cukru, karmelu, nic! tylko po dosłownie 10 minutach palenia było czuć tylko spalony wosk :/ Pootwierałam wszystkie okna i po 5 godzinach dalej było czuć ten smród :(

    Nadmienię, że mam dobrej wysokości kominek( wszystkie oryginalne woski YC pasą się w nim świetnie i ładnie pachną) i wosk był świeżo pokruszony z opakowania. Skusiła mnie cena, ale po tym jakiego "bałaganu" narobiły te woski, już nigdy więcej się na nie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te woski mogę śmiało porównać do YC, są dla mnie miłym zaskoczeniem. Może poprzednia wersja była inna, natomiast te bardzo polecam, niska cena wspaniała jakość !

      Usuń
  9. Mam ochotę na brzoskwinię, świetna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie są gorsze od Yankee Candle.

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze jakie fajne! i ta cena! tylko ciekawe czy je dostałabym gdzies u siebie..

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe czy można je gdzieś kupić stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nigdy wosków! Kurcze, muszę w końcu kupić kominek (widziałam ostatnio w Tk maxxxie, ale stwierdziłam że to niepotrzebny wydatek :D) bo kusicie tymi woskami :D Na razie używam tylko zapachowych świec.

    OdpowiedzUsuń
  14. czyżby było to tanie rozwiązanie dla YC?? Ciekawe, muszę kiedyś wypróbować na razie mam YC i muszę je
    zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzoskwinia to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem wierna YC :) Choć może zmieniłoby mi się gdybym spróbowała tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. musze w końcu kupić sobie takie woski...

    OdpowiedzUsuń
  18. cena jest kusząca ;) chętnie powąchałabym taką brzoskwinkę ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kilka wersji zapachowych i właściwie tylko z Brown Sugar byłam zadowolona... Reszta albo pachniała chemicznie albo po odpaleniu nie była w ogóle wyczuwalna. Według mnie lepiej dołożyć trochę i mieć naprawdę rewelacyjnej jakości woski YC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te woski mają taką moc jak YC a cena jest 4 razy nisza a jeśli chodzi o YC to również uwielbiam :)

      Usuń
  20. fajna recenzja i zazdroszczę bo ja nie mogę spotkać tych świec ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Tanie i fajne woski ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna recenzja , chyba się na nie skuszę : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwuje i zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  23. oj marzą mi się woski...ale jeszcze nie miałam okazji...

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ciekawa zapachu brzoskwini ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. moim ulubionym woskiem tej marki jest zapach tabacco

    OdpowiedzUsuń
  26. oj chyba zakupię ja w lutym, bo jeśli są intensywne to trzeba wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię zapachowe woski :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam tych wszystkich zapachowych wosków.......ani jednego nie miałam z zadnej firmy

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tych wosków, ale to świetna alternatywa dla świeczek - urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostałam te woski na dzień kobiet od mojego lubego i faktycznie są dobre. Obstawiałam, ze to będzie jakiś tani, tandetny zapach jak niektóre odświeżacze powietrza. Podobno na giełdzie kwiatowej są za 1,20zł.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS