Zegarek Born pretty store


W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam zegarek pochodzący ze sklepu internetowego  Born pretty store
Uwielbiam nosić zegarki i od dawna szukałam takiego który będzie pasowała do każdej stylizacji, zarówno dziennych jak i tych eleganckich. Przeglądając ofertę sklepu trafiłam właśnie na ten model, od razu bardzo przypadł mi do gustu. Po otrzymaniu przesyłki nie zawiodłam się produkt prezentował się tak samo pięknie jak na zdjęciach z oferty.





Przesyłka mimo iż szła z zagranicy dotarła bardzo szybko. Wszystko było pięknie zapakowane w eleganckie pudełeczko prezentowe. W środku pudełka znajdowała się poduszeczka eksponująca zegarek oraz opakowanie z baterią. Zegarek był dodatkowo zabezpieczony folią oraz etui. Firma idealnie zadbała o zabezpieczenie oraz piękną formę opakowania. Muszę muszę przyznać iż Born pretty store ma bardzo profesjonalne podejście do klienta i z wielką pieczołowitością dba o każdy szczegół.





Z hasłem GHCQ10 możecie skorzystać z 10% zniżki w


Foto: Berenika-photography

Komentarze:

  1. bardzo ładny :)
    też czekam na zegarek od nich, ciekawe kiedy przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda. Razem prezentujecie się bardzo elegancko :) Muszę przyznać, że BPS ma cudny asortyment ale boję się składać zamówienia w zagranicznych sklepach. W ogóle nie jestem w tym obeznana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zerknęłam na stronę, mają jeszcze kilka ciekawych modeli.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zegarek ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. znakomity zegarek!;))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za często chodzę w zegarku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szałowy jest ten zegarek, super !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bardzo elegancki i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS