Key hot touch


Od kilku tygodni musimy zmagać się z śnieżną oraz mroźną zimą. Ja jestem ogromnym zmarzluchem, nie znoszę zimy i nie mogę doczekać się kiedy nareszcie się skończy.
Zimą zawsze staram się szukać grubych i ciepłych ubrań które choć trochę ochronią mnie przed nieprzyjemnym mrozem.



W ofercie firmy Key natrafiłam na bardzo wygodną koszulkę chroniącą przed utratą ciepła. Wykonana jest z bardzo miłej i delikatnej tkaniny która składa się z 95% bawełny oraz 5 % elastyny. Kolor jednolity, dół koszulki dodatkowo ozdobiony jest nadrukiem z czarnym wzorem co dodatkowo dodaje jej uroku.
Zakładam ją na siebie w mroźne dni i dzięki niej czuje się bardzo swobodnie a dodatkowo chroni mnie przed zimnem. Jest to bardzo dla mnie istotne, gdyż nie lubię gdy nadmiar odzieży, krępuje moje ruch.
Koszulka świetnie się nosi, nie rozciąga się. Po praniu wygląda tak samo ładnie jak przed, nie mechaci się ani nie odbarwia. Jest produktem wysokiej jakości, dla mnie idealna.
Znajdziecie ją na stronie Key.




Zalety:
- Ciepło
- miękkość 
- wygoda






Komentarze:

  1. Najważniejsze, że dogrzewa, ale prezentuje się też pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa chyba podobnie jak termo- ubrania ...

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że koszulka jest miękka i ciepła. też jestem wrażliwa na zimno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna tylko ja bym wolała inny kolor, ale to dlatego, że nie przepadam za fioletem.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie bluzki o prostym kroju - sliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna szkoda tylko, że kolor nie jest bardziej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka bardzo ładna,w moim kolorku a jak ciepła to mój ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka, ja takie uwielbiam i mam połowę szafy w tego typu bluzeczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, już obserwuję :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszulka :)
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿ imagine-yuki.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, idealny na wczesną wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS