Styl prowansalski kuchnia, jadalnia


Dziś zaprezentuję Wam kilka ciekawych inspiracji wystroju w stylu prowansalskim. Wnętrza oraz dodatki w tym klimacie całkowicie podbiły moje serce. Uwielbiam prostotę jak również sielski klimat w jaki wprowadzają. 

Meble wykonane z litego drewna, żelaza bądź wikliny w jasnych kolorach wyglądają wspaniale i idealnie komponują się z moimi ukochanymi ekologicznymi dodatkami.

Najbardziej urzekającym mnie elementem wystroju prowansalskiego jest ozdobny, drewniany kredens który powinien mieć miejsce w każdym tego typu wnętrzu. Na kredensie przeważnie znajdują się pięknie wyeksponowane ozdobne naczynia oraz dodatki.

 











  Użyte zdjęcia pochodzą z google

Komentarze:

  1. Są tak cudowne, że trudno wybrać jedno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w bajce, chyba każdy chciałby mieć taką kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki design pomieszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi rowniez podoba sie to ze wszystko w okol jest biale, chcialabym miec taki malutki bialy przytulny domek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pierwsza kuchnia jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrza :) tak delikatnie i kobieco urządzone

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham, po prostu kocham ten styl w kuchni i jadalni! Jest tak przytulnie, że nie chce się wychodzić :). Już od co najmniej roku marzę o tym stole i krzesłach z Ikei, które widać na zdjęciach 7 i 8, ale na razie nie szykuje mi się remont w domu, więc wszystko musi zostać jak jest :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wnętrza, choć nie w moim stylu. Ale niektóre elementy mogłyby mi posłużyć jako dopełnienie nowoczesnego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi się podoba taka kuchnia, marzę o niej od dawna....

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieć takie pomieszczenia, to marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie podoba mi się ten styl. Planuję budowę domu i chętnie wykorzystałabym te inspiracje w swojej kuchni, ale mojemu mężowi niestety wcale się nie podobają kwiatki, serduszka i biel prowansalskiego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. to moj styl i wiem,ze moja nowa kuchnia za dwa lata też będzie piękna w stylu prowansalskim no i koniecznie musi być kredens nie żadne kuchnie pod zabudowę tylko kredens jak w moi domu rodzinnym no i oczywiście stól

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wnętrza prowansalskie. Idealnie komponują się ze świeżymi roślinami i ziołami...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS