Peeling do twarz z błotem morza martwego

Dziś zapraszam na recenzję peelingu do twarz z błotem morza martwego AHAVA. Produkt jest bardzo delikatny idealnie sprawdza się również przy cerze wrażliwej.

 Peelingu używam 2 razy w tygodniu, delikatnie masując nim twarz jak zaleca producent. Moim problemem były zaskórniki na nosie, które bardzo chciałam zlikwidować jakimś delikatnym produktem. Po kilkukrotnym zastosowaniu peelingu AHAVA skuteczne pozbyła się problemu. Twarz stała się bardzie oczyszczona, wygładzona i jedwabista w dotyku. Skóra wygląda świeżo i przyjemnie.
 Produkt znajduję się w poręcznej tubie o pojemności 100 ml. Opakowanie jest miękkie wygodne w użyciu, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku potrzebną nam do użycia.



Zalety:
- przeznaczony również do skóry wrażliwej
- przebadany alergologicznie
- nie zawiera SLS/SLES
- nie zawiera parabenów
 Sposób użycia:
Stosować 2-3 razy w tygodniu na twarz zwłaszcza w miejscach gdzie pojawiają się zaskórniki. Delikatnie wmasować preparat w wilgotną skórę, po czym spłukać wodą.
Dostępny w aptekach.
Informacje producenta



Komentarze:

  1. peeling, peelingiem, ale jaki śliczny świecznik :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, podobna szata graficzna do Sensilisu ;P
    szkoda, że Ahava taka droga :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet o tej firmie nie słyszałam :-) Ale wydaje się ciekawy - ile kosztuje ? Faktycznie, latarenka super :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam AHAVA, kupię ten peeling, jak będzie kasiorka, z Twojego opisu wynika, iż dla mnie będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahava mnie kusi, ale ich ceny powstrzymują przed zakupem ;) Peeling wydaje się być idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest ogromna, ale myślę że jest jej wart :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię produkty z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ten produkt nie jest do mojej cery :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej firmy ;D
    ale zaciekawiła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. może pokażesz efekty?:) jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyk brzmi bardzo zachęcajaco ':)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak jego cena? chętnie bym spróbowała;) skład fajny......;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Błotne i glinkowe maseczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS