Kępki rzęs Deni Carte


W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam kępki rzęs firmy Deni Carte.

Kępki pięknie prezentują się na oczach, dając naturalny efekt długich oraz gęstych rzęs.




 Opakowanie to plastikowe pudełeczko z przeźroczystą klapką, jest bardzo praktyczne i wygodne w użyciu. Wewnątrz znajdują się poukładane w trzech rzędach kępki rzęs, od najkrótszych po najdłuższe. Dzięki temu iż rzęsy są różnych wielkości możemy uzyskać bardzo naturalny efekt, układając je na powiece wzdłuż lini rzęs, tak aby ich długość była stopniowana. Kępki są lekkie delikatne, ładnie się układając na powiekach. Oczy podkreślone takimi kępkami prezentują się elegancko i subtelnie.

 

Tak prezentują się na moim oku 



 W ofercie Deni Carte  mamy do wyboru, różne warianty grubości oraz długość rzęs. Myślę więc iż każdy znajdzie coś dla siebie. Dzięki kępką każdy makijaż nabierze niezwykłego charakteru, a nasze oko będzie cieszyć swym eleganckim wyglądem i piękną oprawą.







Komentarze:

  1. Kurcze myslałam że pkażesz wiecej fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie, zniewalający efekt ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentują się na oku :) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzesy na oku wyglądają jak prawdziwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt, ja miałam zawsze całe rzęsy, z kępkami przygody jeszcze przed mną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam sztucznych rzęs, ale prezentują się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się efekt, ale nigdy nie umiałam zaaplikować sobie takich rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie myślałam o rzęsach albo kępkach, ale ciągle się boje spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądają na oczku ale ja nie umiem sobie nałożyć sama

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS