Pędzel do makijażu Born Pretty Store

 

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam profesjonalny pędzel do makijażu Born Pretty Store.

Jak już dobrze wiecie uwielbiam testować pędzle różnych firm, tym sposobem szukam, dla siebie nowych perełek pomocnych mi w wykonywaniu makijaży. Moje ulubione pędzle to przedewszystkim te do konturowania, w związku z tym dziś przygotowałam dla Was recenzję mojego najnowszego odkrycia pędzlowego, którego na pewno warto mieć w swojej kosmetyczce.




Pędzel wykonany jest z dwukolorowego miękkiego włosia syntetycznego w kolorze czarnym, natomiast końcówki włosia są białe. Pędzel ma kształt ścięty, przeznaczony jest przede wszystkim do nakładania różu, bronzera bądź rozświetlacza. Ja przeznaczyłam go do nakładania rozświetlacza.  Pędzel jest bardzo gruby, zbity, solidnie wykonany.  Włosie jest bardzo dobrze osadzone, dzięki temu nie wypada i świetnie się trzyma. Rączka wykonam jest z solidnego plastiku w kolorze czarnym, natomiast skuwka jest metalowa, bezszwowa w kolorze srebrnym. Pędzel prezentuje się bardzo ładnie i elegancko, oprawą bardzo przypomina mi moje ulubione pędzle hakuro. Pędzel bez problemu utrzymujemy w czystości, piorąc go w delikatnym szamponie. Nie odkształca się po wyschnięciu, wygląda równie dobrze jak przed praniem.




Pędzel jest precyzyjny dobrze wykonany, dzięki niemu możemy z łatwością wykonać profesjonalny makijaż.





Z hasłem GHCQ10 możecie skorzystać z 10% zniżki w

 




Komentarze:

  1. na zdjęciach widać, że pędzel jest solidnie wykonany i prezentuje się tak jak napisałaś elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie wspomnie ile czasu chcę kupić zestaw pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na przesyłkę od tej firmy :) Świetny pędzel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie rozglądałam się za pędzlem muszę pomyśleć o Twoim bo wygląda na gruby porządny pędzelek ;)

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje się bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie ufam takim pędzlom.. nie wiem czemu//

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam swoje ukochane pędzelki, które dostałam od przyjaciół :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada fajnie ale chyba zostane przy hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda na naprawdę dobry....jaka jego cena?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ładnie i profesjonalnie :) sprawia wrażenie porządnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać na zdjęciu, że pędzel jest bardzo dobrze wykonany:) muszę kupić sobie taki porządny pędzel:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS