Peeling błotny Bingo Spa

 

Zapraszam na recenzję peeling do twarzy Bingo Spa który jest moim ulubieńcem już od dłuższego czasu. Muszę przyznać że jest to jeden z moich najlepszych peelingów jaki miałam okazję stosować. Bardzo odpowiadają mi jego drobinki które wspaniale i dokładnie, oczyszczają moją skórę.




 Średni peeling błotny do twarzy - kwas mlekowy i kwasy owocowe Bingo Spa dostępny >>KLIK<< 

 Peeling stosuję raz w tygodniu jak zaleca producent, przy suchej skórze. Efekty jakie zauważyłam po dwu miesięcznej kuracji, to przede wszystkim wyraźne wygładzenie skóry. Cera stała się gładka, aksamitna i miła w dotyku. Peeling jest bardzo intensywny, ładnie oczyszcza oraz usuwa martwy naskórek. Drobinki peelingujące które się w im znajdują są średniej wielkości, bardzo dobrze "zdzierają" to co powinny i oczyszczają.  Skóra jest zregenerowana i wyraźnie odżywiona, a co dla mnie najważniejsze moje pory wyraźnie się zmniejszyły.

Konsystencja gęsta z maleńkimi szorstkimi drobinkami.  

 Zapach jest delikatny, średnio wyczuwalny  trudno określić czym pachnie.




Peeling znajduje się w plastikowym pojemniku zamykanym zakrętką. Opakowanie praktyczne i wygodne w użyciu, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku, potrzebną nam do użycia.

Przy stosowaniu peelingu z kwasem, należy pamiętać by bezwzględnie unikać promieni UV.







Komentarze:

  1. Bardzo dobrze znamy ten peeling ;)
    Jest rewelacyjny!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie miałam, ale mam w planach po rewelacyjnym kremie tej firmy, który bardzo miło wspominam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie miałam, ciekawie wyglada to błotko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niezbyt go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie stosowałam tego peelingu, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale mam w planie zakup

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie lubię peelingi z Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowalam jeszcze blotnych kosmetykow, a ze peelingi lubie to ten wydaje mi sie bardzo interesujacy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. leczę się u dermatologa i nie używam od dłużeszgo czasu peelingów do twarzy ;) za to pokochałam peelingi i zamierzam stosować je baaardzo regularnie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam nic z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze jaka świetna konsystencja :D koniecznie muszę zainwestować w ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i lubię. Świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS