Lakiery chrom AllePaznokcie

 

Dziś zapraszam na recenzję pięknych lakierów chrom AllePaznokcie. Są to moje pierwsze tego typu lakiery i muszę przyznać iż bardzo przypadły mi do gustu. Lakiery świetnie się prezentują, zwłaszcza w świetle słonecznym pięknie połyskują.








Posiadam dwa odcienie, niebieski nr. 05 oraz fioletowy nr. 10

Kolory lakierów są intensywnie nasycone z metalicznym wykończeniem.

Bardzo długo utrzymują się na paznokciach, bez odprysków.

Pigmentacja rewelacyjna, wystarcz jedna warstwa by paznokcie zostały pokryte bez smug i prześwitów.  Lakier schnie błyskawicznie.

Lakier znajduje się w okrągłej butelce o pojemności 15 ml. Pędzelek jest dość długi o średniej grubości, wygodny i precyzyjny w aplikacji.

Zmywanie bezproblemowe, wystarczy wacik nasączony odrobiną zmywacza.






Komentarze:

  1. ale piękne! Jeszcze takich nie spotkałam :) z allepaznokcie właśnie wykończyłam różowy z brokatowymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie nie zostanę fanką tego typu wykończenia xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają, a jak z trwałością? :) fioletowy wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne tylko nie z tej firmy http://wiarygodna.blogspot.com/2014/01/lakiery-do-paznokci-claires.html?m=1 niestety nie są aż tak trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za metalicznymi lakierami, ale Twoje zdjęcie profilowe jest śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robią wrażenie, chorowałam na nie jakiś czas temu i odpuściłam, czas to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są tego typu lakiery, ale zupełnie nie nadają się dla osoby, która ma sinawe dłonie i ręce - a ja tak mam :(
    to w sumie nie moja wina, bo to choroba (mówią, że kapilaropatia), ale ja nawet ze zwykłymi, matowymi lakierami na paznokciach czuję się dziwnie, a kiedy maluję takimi mieniącymi się, to w ogóle jak UFO się czuję :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawę ślicznie wyglądają ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym ten lakier połączyła z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają bosko! zwłaszcza fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi sie takie metaliczne odcienie, szczególnie ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;)bardzo fajne kolory, i super ze sie łatwo rozprowadzaja;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS