Obraz na płótnie Eiffel tower


Od dłuższego czasu, szukałam obrazu który idealnie wpasuje się w wystrój mojej sypialni, zawsze gdy wydawało mi się że trafiłam na idealny, ciągle coś mi nie odpowiadało. Przede wszystkim zależało mi, na takim który będzie czarno biały, ale również chciałam by miał odrobinę jakiegoś pastelowego koloru. Gdy trafiłam na stronę sklepu internetowego Pictory i przejrzałam imponująco dużą ofertę, trafiłam właśnie na ten obraz, od razu wiedziałam że to jest to, czego od dawna szukam. 


Tak prezentuje się już u mnie na ścianie







Obraz na płótnie, został wykonany bardzo staranie i dokładnie, z wielką dbałością o detale i estetyczny wygląd. Wewnątrz obrazy znajduje się solidna drewniana rama, która pięknie go eksponuje. Do wyboru mamy różne wielkości ja wybrałam w wymiarze 80/60 jest to wielkość doskonale pasująca do mojej sypialni. Kolory oraz grafika, są moim zdaniem wspaniałe.







 

 W ofercie sklepu możecie również znaleźć fototapety, plakaty/obrazy oraz naklejki na ścianę, czyli wszystko co pomoże ożywić, oraz nadać charakteru naszym wnętrzom. Polecam Wam sklep Pictory KLIK gdyż wybór wzorów jest ogromny, a obsługa miła i fachowa.


 Mam również dla Was niespodziankę na moim Facebooku możecie wygrać bon zakupowy o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepie internetowym Pictory.

 

 KONKURS >KLIK<

 

 

 

Komentarze:

  1. Wspaniały obraz! Idealnie pasowałby do moje ściany. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda:) tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna :) Pięknie wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny jest ten obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra jest zakochana w Paryżu i też szuka czegoś podobnego, muszę jej to podesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie :) sama chciałabym mieć fototapetę w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  7. witam:) świetny blog !
    znalazłam Cie na fb < blogerzy) obserwujemy ? :)
    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie zrobiony i świetnie się wpasował ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobny problem, brakuje mi obrazu na ścianie. Wieża jest w identycznym kolorze jak moja sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, od razu mam chęć na wycieczkę do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS