Paleta BB korektorów GOSH


Dziś zapraszam na recenzję, interesującej paletki BB firmy GOSH.

Paletka korektorów jest bardzo ciekawym kosmetykiem ze względu na zastosowanie. Kosmetyk łączy w sobie dwa korektory oraz bronzer. Do wyboru mamy dwie wersje tego kosmetyku, do jasnej oraz ciemnej karnacji.




Kosmetyk ma gęstą formułę dzięki temu możemy z łatwością maskować niedoskonałości. Korektory ładnie stapiają się z cerą nie tworząc efektu maski, dają ładnie wyrównany koloryt skóry. Formuła jest gęsta, dobrze kryjąca idealna gdy chcemy zamaskować zaczerwienienia oraz cienie. Produkt świetnie również u mnie sprawdza przy modelowaniu twarzy

Bronzer który znajduje się na środku palety, jest delikatny. Subtelnie podkreśla kości policzkowe. Konsystencja kremowa, dobrze się rozprowadza. Kolor jaki daje to subtelny brąz z maleńkimi drabinkom.

Dla osób z jasną i średnia karnacją polecam jaśniejszą wersje tego kosmetyku gdyż ten może okazać się za ciemny.





Kosmetyk znajduje się w bardzo eleganckiej czarnej palecie, wyposażonej również w wygodne lusterko. Opakowanie jest bardzo solidne, dobrze wykonane. Bez problemu z lekkością możemy zamykać je oraz otwierać.






Komentarze:

  1. fajne są,dla mnie musiałyby być te jaśniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. ja prawie wcale nie używam korektorów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jeszcze za młoda :) Więc korektorów nie używam, aczkolwiek wyglądają całkiem praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie odstawiłam korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta paleta, nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam. Znając życie z korektorów bym korzystała, bronzerów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądają :) Tylko musiałabym najpierw przetestować, dla mnie te jaśniejsze mogą być za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba za ciemne byłyby dla mnie te korektory, bronzer wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najjaśniejszy kolor mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super paletka *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie czuję się skuszona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używam cieni do powiek.

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie cienie a korektory, miło by było gdybyś przed pisaniem komentarzy najpierw przeczytała wpis!

      Usuń
  13. Ja używam cienie do powiek i te bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS