Beneva szampon intensywnie regenerujący


Dziś zapraszam na recenzję szamponu do włosów firmy beneva.

Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych a jego zadnie to intensywna regeneracja, jak zapewnia producent. Czy szampon rzeczywiście ma takie działanie, tego dowiecie się z recenzji.




 

 Szampon ma bardzo ładny słodki zapach, który długo utrzymuje się na moich włosach. Konsystencja jest gęsta, bezproblemowy w aplikacji, świetnie się rozprowadza nie ścieka z włosów. Produkt dobrze myje i oczyszcza skórę oraz włosy. Po zastosowaniu włosy są fajnie wygładzone, dobrze się układają. Natomiast jeśli chodzi o wzmocnienie i regeneracje, nie zauważyłam żadnej poprawy stanu moich włosów, może na mniej problematycznych włosach lepiej się sprawdza.

 Produkt znajduje się w dużej brązowej butli o pojemności 1000 ml. Butelka jest ogromna, szczerze mówiąc wole mniejsze pojemności gdyż są wygodniejsze w użyciu. Dużym ułatwieniem przy aplikacji szamponu jest poręczna pompka, dzięki której bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu.




Szampon, który stanowi element pierwszej pomoc dla włosów suchych i zniszczonych. Posiada on intensywne właściwości regeneracyjne. Zawdzięcza je organicznemu olejkowi argonowemu, zwanemu „złotem Maroka” ze względu na swój szczególny sposób wytwarzania. Składnik ten posiada certyfikat ECOCERT. Formuła uzupełniona jest przez proteiny jedwabiu, które kompleksowo odżywiają włókna włosów. 

 Informacje producenta

 



Komentarze:

  1. Jak skończy mi się szampon na pewno spojrzę na niego w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się fajny, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szampon i bardzo go lubię i jest mega wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nim ;> Ile to się można z blogów dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tym szamponie, ale może kiedyś na niego wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie. Teraz moim włosom potrzeba regeneracji po drastycznej zmianie koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy się z nim nie spotkałam ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem się zastanawiam czy szampony mają za zadanie nawilżać i regenerować nasze włosy czy tylko je umyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie za duże opakowanie, ale za to z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ten szampon oddałam swojej mamie do testów. lubi go.

    OdpowiedzUsuń
  11. przydalby mi sie taki szamponik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie duże opakowania i wielki plus dla niego za pompkę:) Muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pompka to duży plus tego produktu.

      Usuń
  13. Nie mialam okazji używać nic z tej firmy ;) Regeneracja włosów zawsze się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest wspaniały!
    Pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS