Pastelowy róż Sally Hansen


Dziś zapraszam na recenzję, mojego ulubionego, ostatnio koloru firmy Sally Hansen. Bardzo lubię pastelowe odcienie, jednak najbardziej podoba mi się różowe pastele. Od bardzo dawna szukałam lakieru w takim właśnie kolorze, jednak nigdy nie mogłam trafić na właściwy, zawsze gdy myślałam że to ten okazywała się za ciemny.

 



 Kolor lakieru to jasny pastelowy róż, bez drabinkowy o gładkim wykończeniu.

Konsystencja gładka, aksamitna bardzo rzadka. Ze względu na rzadką konsystencje krycie lakieru jest średnie, jedna warstwa nie wystarcza by paznokcie były pokryte bez prześwitów. Ładne krycie otrzymujemy po nałożeniu dwóch warstw na paznokcie, lakier bardzo szybko schnie więc to mi nie przeszkadza. Dużym minusem jest pędzelek, który jest bardzo cienki  i długi, co bardzo utrudnia mi jego aplikację, trudno jest nabrać odpowiednią ilość by lakier nie ściekał i był nałożony równomiernie.

Trwałość lakieru świetna, utrzymuje się około tygodnia na moich paznokciach, po tym czasie zauważyłam, niewielkie przetarcia na końcach paznokci .

Zmywanie bezproblemowe, wystarczy jedno przetarcie wacikiem nasączonym zmywaczem.



 Lakier znajduje się w podłużnej okrągłej buteleczce o pojemności 11.8 ml. Opakowanie wygodnie i praktyczne w użyciu.

Nr. 81 Bamboo Shoot






Komentarze:

  1. Lubie takie nudziki, chętnie bym go nosiła :) Jest naprawdę bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny róż, bardzo przyjemny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kolorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier, dostałam od siostry;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny taki naturalny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  6. już od tak dawna noszę się z tym, żeby spróbować czegoś innego od Sally Hansen, niż tylko odżywek... i zawsze, kiedy jestem na zakupach, to zapominam o swoim postanowieniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go miałam, niestety koszmarnie u mnie bomblował :( Ale kolor był śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam takie kolory, pięknie prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i tydzień na paznokciach to nieźle,u mnie żaden tyle by nie wytrzymał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, bardzo lubię pastele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Extensive plastic surgery procedures that use general anesthesia or larger incisions will take longer to heal.
    Is there a scar somewhere on your body that you are hoping
    to get removed. It's no wonder that the task of choosing a good cosmetic surgery clinic can be overwhelming, therefore knowing
    what to look for when searching for a clinic can make the
    task easier.

    Visit my web page; Mommy_Makeover

    OdpowiedzUsuń
  12. Temu lakierowi mówię stanowcze nie. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się bardzo podoba! Uwielbiam takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. That is really attention-grabbing, You're an overly professional blogger.
    I have joined your rss feed and look ahead to in search of more of your
    wonderful post. Also, I've shared your web site in my social networks

    Visit my site; agrandir son penis

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie mój kolor ! Bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. I just couldn't go away your website prior to suggesting that I
    actually enjoyed the usual info a person provide to
    your visitors? Is going to be again incessantly to investigate
    cross-check new posts

    My page ... 8 Ball Pool Cheats

    OdpowiedzUsuń
  17. Appreciating the commitment you put into your blog and
    detailed information you offer. It's nice to come across a blog every once in a while that
    isn't the same unwanted rehashed information. Great read!
    I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.


    Look into my blog home internet careers Review

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS