Lawendowy peeling cukrowy Farmona


Dziś zapraszam na recenzję cukrowego peelingu firmy Farmona z serii Aromaterapia Magic SPA. Przyznaje się że jest to mój pierwszy peeling cukrowy, zawsze wybierałam solne gdyż wydawało mi się iż są delikatniejsze ze względu na wielkość drobinek. Jednak okazało się że i peelingi cukrowe są niczego sobie, a teraz wiem że na pewno je również będę stosować.



 

 Kosmetyk pięknie, intensywnie pachnie lawendą, jest to dość specyficzny zapach, więc trzeba go lubić by używać z przyjemnością.  Konsystencja produktu jest gęsta, wewnątrz znajdują się dosyć duże drobinki cukru oraz lawendy. Mimo iż kosmetyk jest gęsty jego aplikacja jest łatwa i przyjemna, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość do użycia. Drobinki są duże, dzięki czemu, peeling świetnie masuje oraz usuwa martwy naskórek. Po zastosowaniu skóra jest świetnie oczyszczona i pachnąca. Po masażu peelingiem, nie muszę natłuszczać skóry gdyż jest ona świetnie nawilżona i wygładzona.




Kosmetyk znajduje się w szklany przeźroczystym słoiczku, zamykanym metalowa nakrętką. Słoiczek zdobią również, gałązki sztucznej lawendy, przymocowanej rafią. Opakowanie przepięknie się prezentuje i jest wspaniałą ozdobą mojej łazienki.





Komentarze:

  1. Odkąd tylko zobaczyłam ten peeling, to mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zapach lawendy jest znikomy w tym peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na maxa przepysznie :) Mimo, że nie lubię lawendy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie w tym uroczym słoiczku. Gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach lawendy, więc z pewnością bym go polubiła. Nawet za sam zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubie lawendy, ale musze przyznać ze ładnie sie prezentuje w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie się prezentuje :)
    nigdy go wczesniej nie widziałam, ani nie słyszałam o nim :>
    http://karakarolina.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio często o nim czytam....będę musiała go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już wiele dobrego i nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kiedyś słyszałam co nieco o nim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już widzę go na trzecim blogu w ostatnim czasie i kusi, kusi, tym bardziej, że ostatnio bardzo polubiłam lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba przyznać że wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już czuję ten zapach lawendowy, pewnie pięknie pachnie !
    http://liveofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele już o nim czytałam i chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. musi cudnie pachnieć, chcialabym go wypróbować bo uwielbiam lawendę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie jest urocze, ale zapach lawendy to nie moja bajka, a skład pozostawia wiele do życzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypróbowałabym to cudeńko :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już samo opakowanie tak kusi że masakra:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie jest cudowne! No i jak tu go nie kupić?! :D :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS