2Senses świeca do masażu - zielona herbata


Dziś zaprezentuję Wam świece inną niż wszystkie, inna ponieważ ma jeszcze dodatkową funkcję. Mianowicie jest to, aromatyczna świece z wosku sojowego do masażu ciała o zapachu zielonej herbaty, firmy 2 Senses. Świetne połączenie, takie dwa w jednym, rozkosz dla zmysłów i ciała.








Świeca jak wyżej napisałam służy nie tylko do palenia ale również do masażu całego ciała. Wystarczy tylko zapalić świecę, poczekać aż się rozpuści i zgasić. Po rozpuszczeniu powstaje olejek do masażu ciała. Olejek wspaniale natłuszcza oraz nawilża skórę. Uwielbiam takim delikatnie rozgrzanym olejkiem, masować dłonie, jest to takie moje małe domowe spa. Pewnie zastanawiacie się, jak gorącym woskiem możemy smarować ciało, otóż olejek który powstaje nie jest gorący ma temperaturę niewiele wyższą od temperatury naszego ciała. Produkt jest niezwykle wydajny, wystarczy niewielka ilość by dobrze nawilżyć ciało. Bardzo podoba mi się to iż produkt całkowicie się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Jedyne co zostaje na mojej skórze to piękny zapach. Skład to naturalny wosk sojowy oraz olejki eteryczne.




Świeca znajduje się w szklanym, średniej wielkości, przeźroczystym słoiczku. Dostajemy ją, zapakowaną w szyfonowy woreczek w kolorze perłowym z uroczą kokardką w granatowo - białą kratkę.



Świeca wykonana jest z naturalnego wosku sojowego który jest naturalny i nie toksyczny. Ładnie się spala, nie kopci i nie zanieczyszcza naszych pomieszczeń. Zapach który wytwarza jest delikatny i subtelny, ja wybrałam odświeżający zapach zielonej herbaty, bardzo lubię na wiosnę i lato takie lekkie zapach w moim mieszkaniu.




Czy lubisz pobudzający zapach wanilii z nutą cytrusową? A może wolisz rozgrzewającą pomarańczę z cynamonem, relaksującą zieloną herbatę lub rozpieszczający kaszmir? Jeśli tak, niepowtarzalne zmysłowe doznania znajdują się na wyciągnięcie ręki. Kolekcja świec zapachowych do masażu i pielęgnacji 2 Senses by Marta Rynkiewicz przeniesie Cię do świata relaksu. Luksusowe świece do masażu 2 Senses to innowacyjna kuracja SPA dla całego ciała. Świecie 2 Senses są nie tylko piękne i zniewalająco pachną, ale kryją w sobie także szereg dobroczynnych właściwości. Zostały wykonane ręcznie z naturalnych składników, takich jak wysokiej jakości wosk sojowy i starannie wyselekcjonowane olejki eteryczne, które błyskawicznie wchłaniają się, odżywiając i nawilżając skórę. 

 Informacje producenta

Więcej informacji na temat świec, znajdziecie na stronie 2senses *KLIK*  oraz profil na Facebooku facebook *KLIK*



Komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o świecy do masażu :) Bardzo mnie nią zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić... Aż tak daleko moja fantazja nie sięga...

      Usuń
  2. nie słyszałam o takiej świecy, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda ta świeca, takiej która by się nadawała do masażu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda wersja zapachowa brzmi świetnie :D Masaż to coś dla mnie, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam, ale też mam takie osłonki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świece. Można powiedzieć, że codziennie je zapalam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow świeca do masażu? czego to już nie wymyślą! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. tak czytam tytul swieca do masżu ...jestem zdziwiona takim wynalazakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała rzecz, idealna na prezent jeśli ktoś interesuje się tego typu zabiegami :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świece ale o świecy do masażu nigdy nie słyszałam ;)

    http://zanderka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiła mnie ona :) nie miałam nigdy świecy do masażu

    OdpowiedzUsuń
  12. takiej jeszcze nie miałam;P

    OdpowiedzUsuń
  13. com, but did you know they pay cash permanently quality reviews.

    Mark out one line equal to the width of your floor space.
    Reaching the perfect horizontal or vertical line is not that easy with the
    traditional accessories such as bubble leveler.



    Here is my webpage :: carpentry Birmingham

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jej, zdjęcia boooskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie połączenie słodkiej wanilii ze świeżością cytrusów jest idealne, uwielbiam świece. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS