Stylizacja z panterką


Dziś zaprezentuję Wam moją dzisiejszą stylizację, z panterkowym motywem na spodniach w połączeniu z klasyczną czernią w innych elementach mojego stroju. Korzystając z chwili wytchnienia od świątecznego zgiełku, postanowiłam wybrać się na krótki spacerek na świeżym powietrzu. Pogoda jest piękna, nareszcie jest ciepło, wszystko się zieleni i kwitnie, więc z wielką przyjemnością spędzam każdą wolną chwilę na dworze. 

 


BRANSOLETKA/DAFFNE SZPILKI/CENTRO SPODNIE/H&M BLUZKA/TOP SECRET TORBA/NN










Komentarze:

  1. śliczna torebka :) kurtka i buty też mi się podobają, jednak panterkowe spodnie to dla mnie za dużo ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Za panterką nie przepadam. Chyba, że byłaby w różowym kolorze.
    Kurtka mi się spodobała i bluzka z frędzelkami.

    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajnie to wygląda chociaż osobiście nie przepadam za panterką :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna panterka. Ja nie lubię zwierzęcych motywów, ale jest ok :)
    Udanych Świąt!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, spacerowy, wiosenny zestaw :)
    ja też się cieszę, że wreszcie cieplej jest! i że wiosna :) już dosyć tego zimna!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś drobniutka, fajna stylizacja, lubię panterkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się kurtka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądaasz :)) super blog.

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja :) Mi panterka już się trochę przejadła, bo kiedyś dużo jej miałam w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, cętki dodają pazurka całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look ;) Świetny blog będę wpadać częściej ;) Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że bardzo nie lubię panterki to ta stylizacja mi się podoba, bo uspokoiłaś ją czarnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ołłaa..Bardzo odważnie..

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS