Real Techniques jajo - gąbka do makijażu


Zapraszam na recenzję mojego kolejnego jajeczka do makijażu. Jajko Infiniti, które miałam poprzednio uległo całkowitemu zniszczeniu, popękało i przedarło się na dwie połowy. Postanowiłam więc przetestować coś nowego a mianowicie gąbeczkę firmy Real Techniques.



Jajeczko posiada idealny kształt, dzięki temu iż jedna strona jest ścięta, precyzyjnie dociera, w trudno dostępne miejsca, jak boki nosa lub zakamarki pod oczami. Gąbka ma delikatną porowatą strukturę, dzięki której podkład idealnie stapia się z cerą. Dzięki aplikacji gąbeczka podkład wygląda bardzo świeżo i naturalnie, powstaje efekt zdrowej, promiennej cery. Produkt sprawia iż uzyskujemy większe krycie, a warstwa którą aplikujemy, jest równo rozprowadzona bez żadnych smug. Przed nałożeniem kosmetyku na twarz, moczymy jajeczko w wodzie, dzięki temu staje się bardziej miękkie i delikatne. Gąbeczka wchłania nadmiar kosmetyku, więc nie mowy o efekcie maski. Po użyciu, wystarczy umyć ją wodą z mydłem, najlepiej w kostce, gdyż takie tylko dokładnie dopiera jajko z podkładu. Do prania próbowałam różnych szamponów i płynów jednak nic tak dobrze nie działa jak kostka mydła.






Miracle Complexion Sponge to uniwersalna gąbka do makijażu 3 w 1.

Dzięki unikalnemu kształtowi pozwoli na perfekcyjne nałożenie podkładu.

Punktowo zakończna część służy do nakładania korektora, płaską częścią natomiast pokryjemy okolice oczu i nosa.

 Informacje producenta





Produkt dostępny w drogeriach internetowych

cena /30 zł




Komentarze:

  1. czytałam dużo dobrego, ale nie zamierzam kupic

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda. Rzeczywiście, w niektóre kąciki trudno trafić, ale ten produkt jest świetny ;)

    vici-vicia.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podkład zwykle nakładam palcami, ale czytając takie opinie mam ochotę poczuć różnicę : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie ciekawi ale drogie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jaki jest cenowo Beauty Blender? Horrendalnie drogi?

      Usuń
  5. uwielbiam tę gąbkę. jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś wole pędzle <3 ale może kiedys wypróbuje !

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do jej mycia używam płynu micelarnego i ładnie mi się dopiera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ale od jakiegoś czasu nie używałam jej ,poniważ w upały wolę bb krem aplikować paluszkami .Stało się coś dziwnego ,otóż gąbka uschła mi na twardy kamyk :-(.Leżała umyta w suchym czystym miejscu i uschła .Kiedy próbuję ją nawlżyć pęka mi jej struktura.Wcześniej była kapitalna do podkładu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobne chińskie jajuszko i też najlepiej domywa mi się je mydłem w kostce :) To jajo miałam już w koszyku na minti, jednak w ostatnim momencie przed zamówieniem je odrzuciłam, następnym razem już muszę je kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest już na mojej liście zakupowej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo o nich słyszałam ale jakoś mnie nie kuszą..

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w planach tą gąbeczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie śliczne jajko :D Nie używam podkładów. Wolę te sypkie.

    p.s. piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aplikacja podkładu gąbeczką to fajna sprawa :) Tak to polubiłam, że przymierzam się do kupna właśnie tego jaja. Cena wcale nie jest nie wiadomo jak duża a i opinie na temat gąbki zachęcają do kupna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś mnie nie ciągnie do tego jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak długo jej używałaś przed napisaniem tej recenzji? Na początku gąbeczka sprawuje się super natomiast po kilku miesiącach użytkowania niestety zaczyna się kruszyć i zupełnie przestaje przypominać pierwotny produkt. szkoda, że tak krótko może posłużyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żywot gąbeczki to około 3 miesiące :)

      Usuń
    2. no więc właśnie, jak na tak krótki czas cena wydaje mi się zupełnie nieadekwatna..

      Usuń
  17. Uwielbiam ta gabeczke! I nie zamienie jej na żadna inna chyba, ze na ebelin : p

    OdpowiedzUsuń
  18. dokładnie najlepsze do mycia takich gadżetów są mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o niej wiele dobrego i z pewnością wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi wystarcza pędzel ale kiedyś może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS