Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15 DERMEDIC


Niestety jestem posiadaczką suchej skóry, w związku z tym bardzo często sięgam po dermokosmetyki które pomagają mi uporać się z tym problemem. Miłym zaskoczeniem był dla mnie, krem firmy Dermedic który jest moim ideałem na lato.






 Krem posiada gęstą treściwą konsystuję w kolorze białym. Zapach produktu jest delikatny i świeży, przypomina mi woń ogórka. Produkt jest niezwykle wydajny, wystarczy niewielka ilość by pokryć całą twarz. Krem bardzo dobrze się wchłania, nie roluje i nie tworzy tłustej warstwy na skórze. Bardo fajne jest to iż posiada filtr przeciw słoneczny, co jest niezwykle ważne latem. Po zastosowaniu kremu, skóra jest doskonale nawilżona, gładka i aksamitna w dotyku. Kosmetyk wspaniale działa na moją cerę, dają idealne nawilżenie przez wiele godzin.

Kosmetyk znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Szkło z którego został wykonany jest grube i solidne, zamykanie to plastikowa nakrętka. Opakowanie jest w kolorze biało niebieskim, znajdują się na nim również biały napis z nazwą produktu.



 

 

Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, Gliceryna, Alantoina, Mocznik

Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżenia oraz zatrzymuje wodę w naskórku

Wygładza skórę

Chroni przed UVA i UVB - Spf 15

Nie zatyka porów

Doskonały pod makijaż 

Hipoalergiczny 


Informacje producenta


 

Więcej informacji na temat kosmetyków Dermedic znajdziecie na stronie *KLIK*


Komentarze:

  1. Na lato idealny. Ja mam serum tej firmy, też świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam serum z tej serii i je uwielbiałam. Na ten krem też mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tego kremu i nie mam większych zastrzeżeń. Dla mnie zapach był za mocny i czasem się rolował , ale działanie -super

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale przedstawię go przyjaciółce :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam :) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami :) co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Dermedic, tego kremu nie używąłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedynie Dermedic Hialuro2 i zimą sprawdzał się całkiem nieźle, latem jest zdecydowanie za ciężki. Poza tym podoba mi się też zapach.
    Ciekawa jestem jak ten sprawdziłby się na mojej cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze się z nim nie spotkałam ale słoiczek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy krem, chyba będę się musiała w niego zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem jak o nim czytam to chce go co raz bardziej !

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS