Kredka rozświetlająca łuk brwiowy Catrice


Bardzo długo szukałam, dobrej kredki rozświetlającej łuk brwiowy, miłym zaskoczeniem okazał się dla mnie produkt firmy Catrice. Nie tylko świetnie sprawdza się w makijażu, ale również cieszy oko swym pięknym opakowaniem.







Kredka posiada delikatną kremową konsystencję, dzięki czemu jest bardzo przyjemna w aplikacji. Kosmetyk łatwo rozprowadza się oraz rozciera na skórze. Kolor jaki daje jest bardzo naturalny zbliżony do koloru ciała, delikatny róż z matowym wykończeniem. Świetne jest to że nie posiada żadnych widocznych, brokatowych drobinek, które mogły by stworzyć tandetne wykończenie.

Kredka pięknie rozświetla oraz optycznie podnosi łuk brwiowy, tworząc efekt zdrowej, wypoczętej twarzy. Kosmetyk idealnie spisuje się również jako kredka do podkreślania lini wodnej, jestem bardzo zaskoczona jej trwałością, gdyż utrzymuje się praktycznie przez cały dzień bez żadnych poprawek. Jest to gruba, drewniana kredka o masie 1,64g. Prezentuje się świetnie dzięki, pięknym czarnym aplikacją na różowym tle. Temperowanie kredki niestety nie należy do przyjemności, gdyż kosmetyk obkleja temperówkę, a przez to cały proces staje się już mniej przyjemny. Sumując jestem bardzo zadowolona z jakości, jest to dobry kosmetyk w przystępnej cenie.




 

Catrice Eyebrow Lifter to gruba, różowa kredka rozświetlająca łuk brwiowy. Dzięki zawartości pigmentów odbijających światło optycznie unosi brwi i subtelnie rozjaśnia spojrzenie.

Informacje producenta





Kosmetyk dostępny w drogeriach oraz sklepach internetowych


Cena / ok.15 zł




Komentarze:

  1. Ładny ma kolorek. Cena faktycznie nie jest jakaś wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałaby mi się taka kredeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jej wielofunkcyjność i fakt, że jest trwała. Muszę jej się przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed zatemperowaniem kredki włóż ją do zamrażalnika na ok. 20minut. Nie będzie się 'maziać' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją obadać :-) Wygląda bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent, what a webpage it is! This blog provides helpful information to us, keep it up.


    My page :: mini warriors hack tool (http://miniwarriorscheat87.blogs.experienceproject.com/3723315.html)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja szukałam właśnie takiej kredeczki do linii wodnej! :) Dzięki. Tym bardziej że lubię Catrice to kupię :)
    Pozdrawiam!
    moje-poczytajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna ładna :)

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo ładna, fajny design i świetny kolor. Na 100% bym ją kupiła, gdyby nie to, że nienawidzę temperować kredek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, czyli nie trzeba wydawać fortuny na wsławioną kredkę benefit (którą de facto wczoraj oglądałam i niemalże kupiłam!). Dziękuję bardzo za ten post, mam nadzieję, że u mnie kredeczka sprawdzi się równie dobrze ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie cieszy oko:) Ale tak naprawdę to chyba zbędny gadżet, przynajmniej u mnie. Wystarczy mi rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o niej sporo dobrego, zresztą kosmetyki Catrice są super, ja ostatnio zakupiłam podkład i korektor i jestem mega zadowolona :) A kosztowały śmieszne pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro na linii wodnej tak dobrze się trzyma to chyba się za nią rozejrzę bo cenę też ma rozsądną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I do not know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you are not already ;
    ) Cheers!

    My web blog; click the following web page

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne opakowanie! Same pozytywne opinie czytam na jej temat : )

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiałam się nad nią ostatnio, ale stwierdziłam że szkoda kasy, ale chyba mnie namówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna kredka. Podoba mi się kolor i brak brokatowych drobinek :) A do strugania idzie przywyknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda pięknie i ma boskie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wygląda i kolor też ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglada fajnie, ale chyba zostanę przy cieniach i kredce z essence : )

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio zwróciłam na nią uwagę w drogerii ale jej kolor wydał mi się zbyt różowy

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS