PartyLite Coconut colada świeca zapachowa


Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, a co za tym idzie do łask powracają świece, woski oraz wszelkie akcesoria do aromaterapii. Jeżeli o mnie chodzi, to tego typu produkty królują w moim domu przez cały rok, lato umilały mi wspaniałe, orzeźwiające owocowe świece PartyLite.






Zapach świecy jest cudowny, pachnie soczystym, lekko kwaśnym ananasem, połączonym z słodkim kokosem. Jest to dla mnie idealne zestawienie zapachowe, uwielbiam słodkie oraz owocowe zapachy. Woń roztaczająca się po odpaleniu, nie jest mdła ani przytłaczająca, to słodka nuta przełamana świeżością owoców. Bardzo energetyczny i pobudzający do życia zapach. Świeca daje intensywny zapach który, wspaniale roztacza się po całym domu, utrzymując się przez wiele godzin.

 





Produkt znajduje się w szklance z grubego, solidnego szkła o masie 227g.

Czas palenia to aż 60 godzin





Świeca znajduje się w tekturowym kartoniku, który dobrze chroni produkt przed uszkodzeniem. Wewnątrz znajduje się również gąbka zabezpieczająca przed jej przemieszczaniem. Białe opakowanie zdobią piękne kolorowe wzory, które sprawiają iż produkt wygląda bardzo pozytywnie.





Więcej informacji na temat produktów znajdziecie na stronie PartyLite *KLIK*


Cena / 65 zł


Komentarze:

  1. uwielbiam zapachy

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam zapachy ;) niestety świece zapachowe z supermarketów nie roztaczają intensywnych zapachów po domu..

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Wyobrażam' sobie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach musi być naprawdę powalający - marzy mi się taka świeca, muszę ją poprosić na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach byłby idealny dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Za tak wysoką cenę zapach powinien powalać na kolana i utrzymywać się wiele godzin...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam jeszcze PartyLite, ale świeczki zapachowe bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałabym ją u siebie w pokoju! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam słoneczniki! Świetne zdjęcia!
    Świeczka zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam świece! I nie muszą być zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach pewnie by mi przypadł do gustu bo też lubię owocowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich zapach , najpiękniejsze , że każdy inny ma w sobie niepowtarzalne piękno :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS