Tydzień w zdjęciach - foto MIX #8



Niestety to już ostatni dzień wakacji, a zarazem mój ostatni wakacyjny foto mix. Mam nadzieje że szara jesień nie przyjdzie zbyt szybko a wrzesień obdaruje nas piękną, słoneczną pogodą.


 

Ulubione maślane ciasteczka

 

 

Uwielbiam winogrona prosto z krzaka



Świetna rozświetlająca łuk brwiowy kredka Recenzja *KLIK*



Nowa mamba, nie polecam



Ostatnie już widoczki 




Świeca cudownie pachnąca pina-coladą Recenzja *KLIK*



 Jelly Bean uwielbiam te cukierki



Ten tydzień należał do niego



Fajerwerki na zakończenie wakacji 



Mam nadzieję że i ten ostatni wakacyjny mix, przypadnie Wam do gustu :*



Komentarze:

  1. Też uwielbiam winogrono z własnego ogrodu, niestety jeszcze trochę muszę poczekać nim będzie wystarczająco dojrzałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mambę musze kupic koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ co to za piękna pogoda na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy mają mambe mam i ja:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Just desire to say your article is as astounding. The
    clearness in your publish is simply nice and i could suppose you are a professional
    in this subject. Well along with your permission allow
    me to clutch your RSS feed to keep up to date with forthcoming
    post. Thanks 1,000,000 and please carry on the rewarding work.


    my web-site mini warriors energy hack - -

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek lakieru;)))) i piękne widoczki....tez mam nadzieje ze jesień nas szybko nie przywita w tym roku;)) lato jest stanowczo za krótkie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachciało mi się ciasteczek... Czy 20.00 to godzina odpowiednia na pieczenie?

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS