Woda perfumowana Love story Dreams



Dziś zapraszam na recenzję wody perfumowanej marki Ingrid. Szczerze mówiąc, nawet nie wiedziałam że firma ta posiada w swoim asortymencie jakieś zapachy. Gdy zobaczyłam kolekcję Love story, stwierdziłam że wyglądają bardzo interesująco i chętnie przetestuję jedną z wód perfumowanych.









Po opisie producenta spodziewała się że będzie to zapach ciężki i raczej słodki, taki jak najbardziej lubię. Jednak jego woń okazała się całkowicie inna, bardzo świeża. Woda pachnie jagodą, soczystą morelą przełamane wonią czystej wody z górskiego strumyka. Jakość jak za taką cenę, jest zaskakująco dobra, bardzo długo utrzymuje się na skórze, zapach jest mocny, intensywny. 

Produkt otrzymujemy w czarnym, zafoliowanym kartoniku, który zabezpiecza kosmetyk podczas transportu. 

Buteleczka prezentuje się pięknie, jest niewielka kwadratowa, bardzo elegancka. Wykonana została z grubego szkła, zdobią ją koronkowe aplikacje w czarnym kolorze. Natomiast zatyczka jest to plastik imitujący szkło, niestety nie trzyma się zbyt mocno, a przez to trzeba uważać, by nie odpięła się, po wrzuceniu do torebki bądź kosmetyczki. Jeżeli chodzi o jakość i intensywność zapachu jestem bardzo na tak i z przyjemnością przetestuję pozostałe dwa zapachy z tej seri. 

 



 

Love Story Dreams INGRID to kobiecość z przewagą nut kwiatów róży oraz owoców jagód i moreli, to elegancja i słodycz w najlepszym wydaniu. Nuty serca, na które składają się między innymi kwiaty jaśminu i fiołków oraz aromat drzewny rozpieszczają zmysły, zaś bazowy aromat piżmowo-waniliowy dodaje odwagi do spełniania marzeń.

  Informacje producenta

 

 





Więcej informacji na temat produktu znajdziecie na stronie producenta Ingrid *KLIK*

Cena: ok. 19 zł / 50 ml


Komentarze:

  1. Przepiękny flakonik. I moje kompozycje zapachowe.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuję się rewelacyjnie;* Zapach też zapewne wspaniały;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Róża, jagody, morele, wanillia. Na pewno pachnie przyjemnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurka! nie wiedziałam, że mają perfumy! muszę się rozejrzeć za nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również to było zaskoczeniem :)

      Usuń
  5. skusiłaś mnie;) myślałam ostatnio nad zakupem wody perfumowanej a twój opis na prawde kusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie wiedziałam, że w swoim asortymencie posiadają perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje zapachy ;-)
    Obserwuje!licze na rewanz
    http://cudazwlosow.blogspot.com/
    Lajknij
    www.facebook.com/cudazwlosow

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra cena i nuty zapachowe takie jakie lubię;)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor i śliczny, kobiecy flakonik. Od razu sięgnęłabym po ten zapach na półkę :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS