Tydzień w zdjęciach - foto MIX #4



Ten tydzień minął mi wyjątkowo szybko, nawet sama nie wiem kiedy. Niestety już połowa wakacji, za nami. Bardzo się cieszę że tegoroczne lato, jest tak piękne i słoneczne, choć czasem nie brakuje deszczowych dni, ale i one są nam potrzebne. Dziś zapraszam Was do oglądania mojego już czwartego, wakacyjnego tygodnia w zdjęciach. 

 

 


Biedronki :)

 

Nowości od Yves Rocher 

 

 

Ten tydzień, należał do niej  recenzja *KLIK*

 

 

Sushi uwielbiam

 

 

Bocian w locie




Gumowe klapki z Natury

Odrobina słodyczy 

 

 

W upalne dni, schłodzony arbuz idealny

 

 

Mascara która miała dawać spektakularne efekty Recenzja *KLIK*

 

Moje piękne, wakacyjne widoki



 

Uwielbiam je we wszystkich, wariantach smakowych

 


Tych lodów nie polecam ;)

Niespodziewana ulewa





A po deszczu, cudowny zalew

 


Interesujący zapach na lato Recenzja *KLIK*



Uroczy Sagowy miś



Ulubieńcy tygodnia



Zapraszam również do udziału w trwających rozdaniach:

 

Kolorowe rozdanie JOKO  *KLIK* ROZDANIE

 

 



 

Pachnące rozdanie z PartyLite  ZAPRASZAM *KLIK* 

 

 


 

Rozdanie niespodzianka z Shinybox  Zapraszam *KLIK*







  Konkurs z Yooca do wygrania 200zł na zakupy Zapraszam *KLIK*





Mam nadzieje że Wam się podobało, do następnego :*

 

 

Komentarze:

  1. fajny mix, wstyd się przyznać ale nigdy nie jadłam Sushi

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam świeżość powietrza po deszczu ;) i burze nocą ;) mnie też strasznie szybko czas leci ;) już nawet nie kontroluję jaki jest dzień tygodnia ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co te biedronki robiły ;D chciałabym taką ulewę u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha te biedronki mnie rozwalily :D nie ładnie tak podglądac ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha te biedronki mnie rozwalily :D nie ładnie tak podglądac ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Arbuza i sushi tez bym zjadla <3

    OdpowiedzUsuń
  7. te biedronki są co najmniej nieprzyzwoite ;D
    a zawel śliczny! gdzie to jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tych nowości z YR :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega jestem ciekawa pomadki z yoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie wpisy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jaka ja byłam rozczarowana po tych Sunbites! Ochyda! :D Zagryzę lepiej arbuzem...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS