Naturalna pielęgnacja - olej argonowy



Uwielbiam naturalne kosmetyki, gdyż tak naprawdę tylko one idealnie działają na moja suchą i wrażliwą skórę.

 Dziś zaprezentuję Wam jeden z moich ulubionych olejów, jakim jest olej arganowy pochodzący z Manufaktury Aptecznej.

 Dzięki olejowi moja skóra odzyskuje równowagę po upalnym lecie. 

Jeżeli jesteście ciekawe jak i do czego go stosuję, zapraszam na recenzję.   







 Po upalnym lecie zawsze, szukam produktów które pomogą mi polepszyć stan mojej odwodnionej skóry. W tym roku przyszedł mi z pomocą olej arganowy.

Stosuję głównie do nawilżania skóry, podczas kąpieli. Wysmarowuję go w ciała i spłukuje nadmiar wodą.

 Po osuszeniu, skóra jest doskonale nawilżona i odżywiona.

 Gdy stosuję olej do kąpieli, nie mam już potrzeby nawilżania jej balsamem, co jest dla mnie bardzo wygodne.

 Olej powoduje iż moja skóra jest zdrowa i jędrna a jej poziom nawilżenia jest bardzo wysoki. Znika uczucie swędzenia i napięcia, skóra staje się gładka i jędrna.

Produkt posiada rzadką, oleistą konsystencje o orzechowym zapachu. 

 Olej znajduje się w szklanej butelce o pojemności 100 ml. 

Butelka jest przyciemniana, dzięki temu olej jest dobrze chroniony przed słońcem. 

Aplikację bardzo ułatwiają dołączone do produktu, plasikowa pipetka, dzięki której bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość do użycia.



 

Skład:

Olej arganowy (Argania Spinosa Kernel Oil) 100%, wyprodukowano w Maroko






Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.

  • Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem

  • Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu

  • Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą

  • Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry

  • Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania

  • Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom. 

     

    Informacje producenta





Więcej informacji znajdziecie na Facebooku *KLIK* oraz na stronie Manufaktura Apteczna *KLIK*

 

 


Komentarze:

  1. Wiele dziewczyn stosuje oleje do oczyszczania twarzy. Ja bałabym się dodatkowego zapchania, ale Twój sposób na używanie podczas kąpieli podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam olej arganowy. Oleje to takie wielofunkcyjne kosmetyki :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam oleje za ich uniwersalność, jeden produkt a nadaje się do pielęgnacji całego ciała.

      Usuń
  3. Ostatnio lubię dodawać kilka kropel oleju arganowego do odżywek czy masek do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale po co go spłukiwać? Wystarczy nałożyć na mokrą skórę i osuszyć ją ręcznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię lepkiej warstwy, więc nadmiar spłukuję :)

      Usuń
  5. Dobrze, ze teraz dołączają pipetę! Ja używałam do wlosow ale tragedia była na włosach : c

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego nie miałam ale olej arganowy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo fajnie działa na skórę :)

      Usuń
  7. Jakoś nie mam z nim zbyt ciepłych stosunków ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa, każdy mam inne preferencje ;)

      Usuń
    2. Każdy ma inny organizm, inne ciało, cerę, włosy. Myślę, że warto przetestować każdy kosmetyk osobiście :)

      Usuń
  8. u mnie spisał się świetnie, zwłaszcza na włosach:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS