Yankee Candle Jesienna seria Q3


 

Jesień coraz bliżej, więc jak to co roku bywa, sezon świecowy rusza pełną parą. 

Większość z nas rozgląda się za nowymi umilaczami pochmurnych dni oraz wieczorów.

 Również i ja chętnie spoglądam na nowe zapachy, od jakiegoś czasu, mogę cieszyć się nową kolekcją Yankee Candle pochodzącą ze sklepu internetowego Goodies








Amber Moon


 Wyczuwalne aromaty: bursztyn, paczula, drzewo sandałowe, grejpfrut, pomarańcza, woda kolońska.

 

Amber Moon to moim zdaniem najintensywniejszy z jesiennej kolekcji zapachów. 

Podczas palenia uwalnia się wiele nut zapachowych, najbardziej wyczuwalna jest dla mnie woń grejpfruta oraz męskiej wody kolońskiej.

 Myślę iż takie zestawienie, idealnie sprawdzi się zimą otulając mieszkanie ciepłym zapachem. Amber Moon będzie idealny dla osób lubiących zdecydowane, mocne zapachy.

 





Wild Fig

 

Wyczuwalne aromaty: figa.

 

Wild Fig to zapach który najbardziej mnie zainteresował. 

Gdy zobaczyłam go poraz pierwszy, byłam bardzo ciekawa zapachu, gdyż tak naprawdę nigdy nie miałam żadnego produktu który pachniał by figami.

 Po odpaleniu przepadłam, uwielbiam takie słodkie nuty.

 Zapach jest bardzo ładny, delikatny, słodki, pachnie konfiturą figową. Wspaniale poprawia humor w pochmurne dni.  

 





Honey Glow


 Wyczuwalne aromaty: miód, woda kolońska.

 

Honey Glow jest idealną kompozycją na zimowe dni i wieczory.

 Zapach jest bardzo przyjemny, wspaniale otula dom ciepłem i delikatnością miodowych tonów.

 Honey to słodycz miodu przełamana szlachetnymi nutami wody kolońskiej która świetnie odświeża zapach i powoduje że nie jest mdły. 






Ginger Dusk

 

 Wyczuwalne aromaty: cytrusy, imbir.

 

Gdy patrze na jego piękną etykietę, przypominają mi się wspaniałe, słoneczne wakacje nad jeziorem.

 Ginger Dusk jest świeżym zapachem, dodającm sił i energii.

 To wspaniała woń soczystych cytrusów zmiksowanych z imbirem. 

Świetnie sprawdza się w cieplejsze dni dodając uczucie orzeźwienia. 

Zapach doskonale relaksuje i odpręża.






Cranberry Pear

 

Wyczuwalne aromaty: gruszka, żurawina.

 

Uwielbiam ten zapach jest taki mój owocowy, lekko słodki. Cranberry Pear to idealne połączenie woni soczystej gruszki zmieszanej z słodkim syropem żurawinowym.

 Wspaniale sprawdza się w zimne deszczowe dni, otulając moje mieszkanie ciepłym zapachem słodyczy.

 Zapach jest intensywne lecz nie przytłaczający.





Nowa kolekcja dostępna w sklepie internetowym Goodies *KLIK*





Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie z okazji 1 urodzin Goodies *KLIK*

Do wygrania świece z najnowszej kolekcji.

 







Komentarze:

  1. Musze w koncu kupic cała ta kolekcje !

    OdpowiedzUsuń
  2. znam wszystkie te zapachy a najbardziej uwielbiam Cranberry Pear

    OdpowiedzUsuń
  3. znam te zapachy ;-)
    uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie zapaczki

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ginger Dusk to chyba zapach dla mnie. Wstyd się przyznać, ale nie mam ani jednego wosku:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Największą ochotę mam na gruszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gruszka z żurawiną to chyba jakieś szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I am regular visitor, how are you everybody?

    This paragraph posted at this website is actually fastidious.


    Also visit my web page - Homes for Sale Henderson

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w planach zakup kilku woskow ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam okazji mieć zapachu z YC a strasznie kuszą :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wzięłam udział w konkursie, ciekawe czy się poszczęści ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. oj musze sobie którąś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dotąd miałam Amber Moon, ale chętnie wypróbuję, też inne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. magnificent issues altogether, you simply gained a
    new reader. What may you suggest in regards to your submit that you simply
    made some days in the past? Any sure?

    Also visit my webpage :: Prosolution

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam je już w zapasach ale na razie czekają na prawdziwą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woah! I'm really digging the template/theme of this site.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to
    get that "perfect balance" between user friendliness and appearance.
    I must say you've done a very good job with this.

    Additionally, the blog loads very fast for me on Chrome.
    Excellent Blog!

    Feel free to surf to my web page; Provestra

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.

    I'll make sure to bookmark it and come back to read more of
    your useful information. Thanks for the post. I'll definitely comeback.


    my blog post :: Provestra

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any suggestions?

    Also visit my page: Provestra

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego zapachu, wielka szkoda... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. It's enormous that you are getting ideas from this piece
    of writing as well as from our argument made here.


    my blog post :: penis size plays

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola! I've been reading your website for a while now and finally got
    the courage to go ahead and give you a shout out from Houston Tx!
    Just wanted to tell you keep up the excellent job!


    Visit my blog post ... enhancement device

    OdpowiedzUsuń
  22. I am truly thankful to the holder of this website who has shared this enormous article at at this place.



    my blog; naturally enlarge

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just extremely fantastic.
    I actually like what you've acquired here, certainly like what
    you're saying and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still care for
    to keep it sensible. I cant wait to read far more from
    you. This is really a terrific web site.

    Here is my blog :: penies enlargement

    OdpowiedzUsuń
  24. You ought to be a part of a contest for one of the most useful sites on the web.
    I am going to highly recommend this site!

    my site cheap sizegenetics

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS