Naturalne Masło Karite do ust z rokitnikiem



Produkty do ust są na pierwszym miejscu w mojej pielęgnacji, gdyż muszę jej nawilżać kilka razy dziennie. 

Niestety jest tak iż większość pomadek które powinny nawilżać, wysuszają moje usta, powodując podrażnienia i pęknięcia, w związku z tym co druga ląduje w koszu. Niezwykle miłym zaskoczeniem stało się dla mnie masełko Laura Conti, które okazało się strzałem w dziesiątkę.







Bardzo fajnie że masełko ma formę pomadki, gdyż w każdej chwili bez problemu możemy aplikować je na usta. To bardzo wygoda forma, w przeciwieństwie do produktów które trzeba nakładać palcem, gdzie nie wszędzie są do tego sprzyjające warunki. 

Jeżeli chodzi o konsystencje, produkt jest miękki, delikatny bez problemu możemy nałożyć potrzebną nam ilość, jeżeli potrzebujemy większego nawilżenia po prostu dociskamy odrobinę mocniej.

Po zastosowaniu usta są doskonale nawilżone i odżywione. Kosmetyk zostawia delikatnie błyszczącą warstwę która ładnie podkreśla usta.

Masło jest bez zapachowe, co bardzo doceniam gdyż nie znoszę zapachowych produktów do twarzy, gdyż przeważnie po kilku użyciach zapach staje się dla mnie drażniący.

 

Produkt otrzymujemy zapakowany w kartonowe pudełeczko, na którym zawarto wszystkie informacje dotyczące masła. Opakowanie jest plastikowe, znajduje się na nim czerwono niebieska naklejka z nazwą produktu. Zakrętka jest plastikowa, dobrze przylega nie odpina się, wrzucając sztyft do torebki mamy pewność że nie otworzy się samoistnie.





Unikalna kompozycja masła Karite i olejku z owoców rokitnika przeznaczona do pielęgnacji skóry zniszczonej, przesuszonej, łuszczącej się i wymagającej regeneracji. Olej z owoców rokitnika wykazuje zdolność częściowej absorbcji promieniowania słonecznego z zakresu UVB oraz wysoką aktywność antyoksydacyjną zwalczającą wolne rodniki, co zalicza je do naturalnych filtrów przeciwsłonecznych. Wysoka zawartości witaminy A w postaci karotenoidów odpowiada za własności regeneracyjne olejku, chroni przedwczesnym starzeniem się skóry, wzmacnia włókna kolagenowe. Błyskawicznie przynosi ulgę spierzchniętym, przesuszonym ustom.





Naturalne masło karite do ust z rokitnikiem, spf 15. Ulga dla spierzchniętych ust. Regeneruje i chroni. 

Bez konserwantów, parabenów, kompozycji zapachowych I barwników.

 Informacje producenta





Kosmetyk dostępny na stronie Beautik *KLIK*

cena / 6.99 zł




Komentarze:

  1. mam to też
    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. używam go obecnie cały czas ponieważ się spisuje na medal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pomadki, choć ostatnio przekonuję się do masełek. Chętnie bym je wypróbowała gdyby było dostępne stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię tego tyou pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. póki co mam zapas pomadek, ale jak tylko wykończę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego produktu tej marki. używam wazelinek fleoslek

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio szaleję za jajeczkami eos :) ale będę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I know this website gives quality dependent posts and additional stuff, is there any other web site which provides these data in quality?



    Review my blog post ... Nitro Shred Review

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam serdecznie na rozdanie http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kompletnie tej pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje że mogłam zobaczyć u ciebie tą cudowną pomadkę ! koniecznie muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Have you ever thought about publishing an e-book or guest authoring on other sites?

    I have a blog centered on the same information you discuss and
    would really like to have you share some stories/information. I know my subscribers would value your work.

    If you are even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.


    Here is my homepage home internet careers Reviews

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię pomadki - te kolorowe i te bezbarwne do pielęgnacji. Takie masełko chętnie wrzucę do swojej torebki, na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS