Pomadki Wibo Eliksir - buble

 

Pomadki Wibo cieszą się bardzo dobrą opinią, szczerze mówiąc sama nie rozumiem dlaczego. Moje uczucia co do nich są raczej negatywne. Tak naprawdę to spodziewałam się po nich czegoś innego, jednak okazały się bubelkami. Nie rozumiem tych zachwytów nad tym produktem, ale każdy ma inne predyspozycje dlatego też mamy aż tyle różnych kosmetyków do wyboru, by każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

Jeżeli jesteście ciekawe, dlaczego moja opinia na ich temat jest negatywna, zapraszam do dalszej części wpisu.




Zacznę od kolorów, które na pierwszy rzut oka wydają się być bardzo dobrze napiętnowane. Jednak po naniesieniu na usta są tylko lekko barwiące półprzeźroczyste, co bardzo mnie zaskoczyło. Produkt podkreśla wszystkie suche skórki oraz zmarszczki. Szminki rozmazują i rozchodzą się na boki, nie trzyma się ust. Kosmetyk jest nietrwały po pół godziny znika, zostają jedynie zaschnięte nieestetyczne resztki. Jeżeli chodzi o nawilżanie to nie zauważyłam żadnych pozytywnych aspektów, wręcz przeciwnie mam wrażenie że moje usta stają się przesuszone.




Opakowanie hmm.... porażka

Okropne tandetne i bardzo złej jakości. Plastik jest miękki, pęka. Pomadka nie nadaje się do noszenia w kosmetyczce, torebce gdyż zamykanie odpada. Nakładnie nakrętki nie należy również do przyjemność gdyż trzeba trafić na pasujące wypustki by je domknąć. Jedynym plusem jest mechanizm który się nie zacina.




Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo. 

Informacje producenta




Pomadki dostępne w drogeriach 

Cena ok. 10zł

Komentarze:

  1. Przyznam się szczerze, że nie miałam nigdy żadnej pomadki z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrząc na swatche pomadek to wyglądają jak jakiś błyszczyk...zupełnie inaczej niż w opakowaniu...
    nawet nie mam ochoty na nie zerkać w sklepie,a jak juz wysuszają i podkreślają suche skórki to tym bardziej nie chcę

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki ładne, szkoda, że nic poza tym

    OdpowiedzUsuń
  4. to pierwsza negatywna recenzja jaką czytam o tych produktach, mam jedną w zapasach i powiem szczerze mam obawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa bubelki ale za to jakie ładne zdjęcia zrobiłaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że faktycznie kiepskie te pomadki. Nie miałam ich, ale nie zamierzam kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ta w kolorze 08 i fakt mega trwałe to one nie są ale nie znikają po 30 min. chyba że ktoś ciągle oblizuje usta, ale generalnie to większych zarzutów nie mam do pomadki za 10 zeta ;p moim zdaniem jest spoko i napigmentowanie tez jest ok moje usta są w kolorze, szczerze moge je przyrównac do pomadek z maybelline color whisper, które również posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie są świetnie, nawilżają usta, nie wysuszają ich. Bardzo ładnie wyglądają. Może kolory Ci nie przypasowały. Mam kilka odcienie i namiętnie używam na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. dotąd same dobre opinie o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam dwa kolorki tej pomadki i dla mnie są całkiem ok ;) zazwyczaj nosze mocno kryjące pomadki ale czasem lubię nałożyć takie błyszczykowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza negatywna opinia o nich ;) Odcienie ładne ale mi ciężko jedną wykończyć pomadkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwieni akurat nie mam, ale róże tak. Mi się one sprawdziły, jednak po pewnym czasie wysuszają, sama nie wiem dlaczego ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam je w dłoniach i od razu opakowanie mi nie przypasowało. Strasznie tandetne... Dlatego po nie nie sięgnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam dwie, ale w innych odcieniach i bardzo lubię :) U mnie natomiast nie sprawdzają się matowe GR :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dwa kolorki i nawet je lubię.Ale jakoś bez większego szału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam ich i jakoś nie potrafię ich kupic... I cały czas sobie mysle ze jednak cos pilnuje bym ich nie kupiła : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio kupiłam lakier do ust tej marki i jest to największa masakra ostatnich miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory piękne, ja ich nie miałąm bo słyszałam, że opakowanie i konsystencja nie jest najlepsza,

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tą pomadkę w kolorze czerwonym i też nie przypadła mi do gustu. Strasznie się rozmazuje :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pomadkę z tej serii i bardzo ją lubię,ale to może kwestia koloru,bo mam różowy

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam 3 odcienie i nie narzekam na ich pigmentację, na moich ustach je dobrze widać. Trwałość nie powala i nawilżenia też nie zauważyłam ale kupiłam je na promocji -40% więc za takie pieniądze nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tę pomadkę w kolorze 08 i moim zdaniem ten kolor jest bardzo intensywny i trwały. Opakowanie nie należy do najpiękniejszych. To moja ulubiona pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki Wibo, szczególnie ich pomadki. Polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS