Delia żółty korektor pod oczy


Korekto pod oczy to u mnie podstawa, jest to kosmetyk bez którego się nie obejdzie, ze względu na bardzo widoczne zaczerwienienia. Żółty korektor Delia wzbudził moje zainteresowanie swym ciekawym odcieniem a jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziła zapraszam do dalszego czytania.




Kosmetyk posiada delikatną, kremową konsystencję. Ładnie się rozprowadza, nie tworzy smug i plam. Jestem posiadaczką suchej skóry więc nie mam problemu z zbieraniem się produktu w załamaniach. Korektor nie podrażnia oraz nie przesusz mojej wrażliwej skóry. Jeżeli chodzi o krycie dużych zasinień i zaczerwienień, kosmetyk średnio sobie z nimi radzi. Korektor ładnie odświeża i rozświetla spojrzenie. Po zastosowaniu skóra wokół oczu jest ujędrniona i wygładzona wygląda świeżo i promiennie.




Kosmetyk otrzymujemy zapakowany w papierowy kartonik.  Opakowanie to niewielka plastikowa tubka o pojemności 10 ml. Do aplikacji służy mały dzióbek dzięki któremu możemy wydobyć niewielką ilość potrzebną nam w dany momencie do użycia. Opakowanie mięknie, wygodne w użyciu. 




Komentarze:

  1. ciekawa recenzja

    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam właśnie duże zasinienia, więc chyba nie do końca dla mnie ten produkt. Niemniej jednak fajnie, że tanim firmom uda się czasem wypuścić coś na poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z dużymi problemami nie radzi sobie zbyt dobrze :)

      Usuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś jego koloru i krycia choć na dłoni :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Eve Milenna - brzmi bardzo zachęcająco do tej pory używałam innych korektorów ale czuje ze czas na zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie mi się podoba, zdjęcia też. Szkoda, że nie pokazałaś koloru i konsystencji, ale jestem zaintrygowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Można wiedzieć, gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego produktu, używam obecnie korektora Kobo i fajnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze względu na moje sińce - nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie jest delikatne więc może sobie nie poradzić :)

      Usuń
  10. fajne opakowanie, szkoda, że nie pokazałaś choć na dłoni jak wygląda

    OdpowiedzUsuń
  11. chetnie zobaczylambym zdjecie swatcha

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki wielki kartonik, a zawartość skromna... Byłabym rozczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To korektor więc pojemność jest niewielka :)

      Usuń
  13. mam wersję zieloną, ale się u mnie nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za zielonymi korektorami

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS