Scented woski zapachowe ogórek i Mięta - sernik z jagodami


Jeszcze niedawno pisałam o tym jaką mamy wspaniałą ciepłą zimę ale niestety nastała ta prawdziwa mroźna i śnieżna. Gdy przychodzą takie dni, wieczorami sięgam po moje zapachowe umilacze, by poprawić sobie nastrój. Do takich należą woski zapachowe Scented o których dziś napiszę. 




Sernik z jagodami

To zapach który na myśl przywołuje gorące letnie dni podczas których możemy delektować się pysznymi soczystymi jagodami. Wosk pachnie słodkimi jagodami zerwanymi prosto z krzaka, po dłuższym czasie palenia zaczynają uwalniać się słodkie nuty zapachowe piekącego się ciasta. Wosk idealnie nadaje się dla łasuchów, dużo słodyczy a przy tym brak kalorii ;)


Ogórek i Mięta

Zapach był dla mnie ogromnym zaskoczeniem spodziewałam się po nim zupełnie czegoś innego, myślałam że będzie bardzo świeży i orzeźwiający. Po odpaleniu okazał się jednak inny niż myślałam. Zaskoczenie było miłe gdyż zapach okazał się słodki z lekką nutą świeżości a takie najbardziej lubię. Na pierwszy rzut najbardziej wyczuwalna jest nuta mięty jednak miętowy zapach przełamuje słodycz banana oraz fiołka przez którego przełamuje się również zapach świeżego ogórka. To bardzo udane połączenie, na pewno zaopatrzę się w większą ilość tego zapachu.



Woski zapachowe wytwarzane są ręcznie z certyfikowanego wosku palmowego i najwyższej jakości olejków zapachowych. Ze względu na specyfikę ich produkcji, trzeba pamiętać, że mogą występować niewielkie różnice w gramaturze poszczególnych wosków. Standardowo zaś ważą one ok 21-22 g.

Informacje producenta 

 

Woski dostępne w sklepie internetowym Scented *KLIK* 

 


Komentarze:

  1. Szkoda, ze ten ogorkowy nie jest mocno ogorkowy!! Bo to takie moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie jestem fanką sernikowego :P Zapach mnie zabił, jest za słodki i za mocny. Dla mnie pachnie bardziej gumą Orbit :P
    Za to w mięcie i ogórku...liczyłam na więcej mięty i ogórka :D To taki świeżak: lekki i orzeźwiający zapach ale bez wyraźnych aromatów czy to mięty czy ogórka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wyglądają jak ciasteczka do schrupania :)

      Usuń
  4. Extra zapachy ... co jeden to urzekający :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi pierwsza bardziej się podoba
    Za ogórkami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę,że oba zapachy by mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  7. Eve Milenna - przyznam, że nigdy nie miałam takiego wosku hmmm ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogórek i mięta bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz świeże zapachy na pewno będzie super :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Kolorki tych wosków są wspaniałe :)

      Usuń
  10. Wyglądają przepięknie! Rodzaj zapachów również jest bardzo zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nietypowe zapach ale bardzo ładne :)

      Usuń
  11. sliczny zestaw piekne zapachy

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS