Eveline Intensywnie nawilżający krem Hydra Booster

 

Zawsze z wielką ciekawością sięgam po nowe produkty nawilżające. Moja cera jest dosyć wybredna jeżeli chodzi o kremy a zatem bardzo trudno jest mi trafić na odpowiedni. Najważniejsze jest by produkt intensywnie nawilżał a jego konsystencja nie była zbyt tłusta. Jeżeli jesteście ciekaw czy kosmetyk Eveline spełnił moje oczekiwania, zapraszam do dalszej części.

 

 

Krem posiada delikatną żelową konsystencję co nie ukrywa jest jego dużym plusem. Bardzo lubię gdy kremy są tak delikatne gdyż bardzo szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej nieprzyjemnej warstwy na skórze. Krem bardzo dobrze nawilża oraz odżywia skórę, nie zapcha. Kosmetyk posiada bardzo ładny delikatny zapach który po chwili ulatnia się i nie drażni. Produkt jest wydajny, wystarczy niewielka ilość by pokryć całą twarz. Krem dobrze się sprawdza jako baza pod makijaż przedłuża jego trwałość, nie roluje się pod podkładem. Świetnie nadaje się do ukojenia piekącej i podrażnionej skóry.

 

 

Kosmetyk otrzymujemy zafoliowany oraz opakowany w papierowy kartonik. Krem znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Zamykanie to plastikowa nakrętka, pod którą znajduje się dodatkowe zabezpieczenie w postaci naklejki zabezpieczającej przed wylaniem. Słoiczek jest ciężki i masywny.

 

 

Kosmetyk testowałam za pośrednictwem portalu Udziewczyn.pl 

 

Komentarze:

  1. Nigdy nie miałam okazji do testowania tego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy, ale bardzo mnie zaciekawił
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same plusy, lekki, szybko się wchłania, nie zapycha, nawilża - czego chcieć więcej? :) Poszukam

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam, bardzo wydajny, leki i żelowy, kiedyś go miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremik ładnie prezentuje się wizualnie,niestety mnie uczulają :(

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja teściowa chyba go ma i sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie że i u starszych osób się sprawdza :)

      Usuń
  7. Wątpię, żebym mogła go używać, że względu na skłonność do zapychania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli o mnie chodzi to nie zapycha :)

      Usuń
  8. fajny kremik, ciekawe jakby się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę ten produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widząc to dla mnie rewelacja , myślę, że moja skóra go nie odtrąci lecz będzie wdzięczna :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Eveline ma kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline ma bardzo szeroki asortyment :)

      Usuń
  12. Jestem posiadaczką cery tłustej i trądzikowej, więc tego produktu nie wypróbuję. Myślę jednak, że sama marka ma dość przyjemne produkty i warto się zorientować, co jest na sklepowych półkach.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS