Douglas Box-of-Beauty


Uwielbiam pudełeczka z kosmetyczną niespodzianką w środku. Na rynku may dostęp do kilku tego typu boxów jednak zdecydowanie moim ulubionym jest  Douglas Box-of-Beauty. Pudełeczka niestety nie pojawiają się regularnie, firma wypuszcza raz na jaki czas nową edycję, dziś zaprezentuję Wam zawartość najnowszej. Jeżeli jesteście ciekawe co znalazło się w pudełku zapraszam do dalszej części wpisu.





Bobbi Brown - cień do powiek 



 Clinique - krem pod oczy



 Estée Lauder - serum pod oczy



Yvette - krem do twarzy z kwasem hialuronowym 



Collistar - mascara shock



Box dostępny w Douglas

Komentarze:

  1. Super kosmetyczna niespodzianka aż wzroku od niej nie można oderwać :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  2. cień do powiek i tusz chyba najbardziej mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się właśnie nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten box, nie wiedziałam do tej pory o jego istnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko, a jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cena tego pudełka, bo nie znajduję pod podanym linkiem? Zawartość ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od, doszukałam się. 165 zł. trochę drogi jak na box... miniaturek.

      Usuń
  7. super zawartość, byłabym zadowolona ze wszystkiego po za cieniem bo ie maluję oczu.
    sam krem pod oczy Clinique kosztuje 170 zł. więc pudełko zwraca się już przy pierwszym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupowałam w październiku, fajna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawartość. Douglas robi świetne boxy, ale niestety wraz z ciekawą zawartością zwiększa się ich cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pudełeczko :) Kremik Clinique chodzi za mną od jakiegoś czasu, a i cień BB wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrała bym krem do twarzy :) jest taki jaki szukałam :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka cena takiego boxa? Mnie zaciekawił krem clinique i serum estee lauder :-)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS