Foto mix nowości - święta


Dawno nie było żadnego mixu więc dziś zapraszam na zdjęciowy post. Dzisiejszy mix to mieszanka nowości z ostatnich tygodni oraz świątecznych zdjęć. Święta bardzo szybko minęły i już dobiegają końca więc cieszmy się tym ostatnim dniem luzu.

Kolejne nowe świeczniki do kolekcji



Świąteczne dekoracje w moim mieszkaniu

 

 

Trochę świątecznych słodyczy

 




 

Nowość NYX

 


Cukier w uroczych opakowaniach 



Ulubione matowe pomadki recenzja >KLIK<



Nowości zapachowe Yankke Candle 2015 Mydlarnia ChocoBath



Najnowsza edycja Douglas Box zawartość >KLIK<




 Przepięknie wydana książka Cukiernia Lidla 



Pierwszy w tym roku koktajl z arbuza

 

 

Nowe idealne szpilki, dostaniecie je TU>

 

 

Miłego świętowania :)


Komentarze:

  1. Piękne szpilki :) zawsze mam ochotę na to fioletowe jajo od milki :) też mam książkę Lidla, niektóre przepisy nawet mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jajka z Milki chodziły za mną, ale dałam sobie spokój

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ta ksiazke z lidla :D Piękne zdjecia inspirujace są tam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :D Kocham woski Yankee Candle :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, ta Milka! :D
    Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jajka z milki to istny szał dla podniebienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te szminki Golden Rose są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świąteczne dekoracje z daleka pociągają <3 Szpilki <3 Extra :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, zaciekawiły mnie te słodycze z milki, pierwszy raz widzę to jajo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajka milki? Jeszcze ich nie jadłam. Niektóre z tych wosków miałam. fajny mix.

    OdpowiedzUsuń
  11. aaale słodyczy - ekstra! :D Też kupiłam cukier w tych słodkich opakowaniach różowych :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeczniki mnie urzekły :) EXTRA :)
    Teresa Soroka

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam książkę kucharska z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  15. Eve Milenna - Super buty a te świeczniki czad!!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS