Stenders żurawinowa musująca kula do kąpieli


Nic tak nie powprawia mojego nastroju jak gorąca kąpiel z pięknym zapachem w tle. Uwielbiam gdy w mojej łazience pali się świeca a w wanie króluje pachnąca piana lub inne aromatyczne dodatki. Dziś zapraszam na recenzję musującej kuli do kąpieli o pięknym żurawinowym zapachu firmy Stenders.

 



Zacznę od tego iż kula wygląda wspaniale dzięki minimalistycznemu opakowaniu oraz pięknym kolorom w dwóch kontrastujących odcieniach. Zapach produktu jest świeży i delikty, pięknie pachnie soczystą, lekko słodką żurawiną. Kula po zatopieniu w wodzie wspaniale musuje i wypełnia łazienkę cudownym i niezwykle relaksującym zapachem. Dzięki zawartości oleju z pestek winogron produkt świetnie nawilża oraz odżywia skórę. Po kąpieli z kulą moja skóra nie wymaga dodatkowego nawilżania balasem a ciało pięknie pachnie słodką żurawina.  




Opakowanie kuli jest bardzo skromne i minimalistyczne co  dodatkowo dodaje jej uroku. Produkt znajduje się w przeźroczystej foli, przewiązanej sznurkiem. Do sznurkowej kokardki dołączono elegancką ulotkę z logo firmy, wewnątrz zawarto wszystkie istotne informacje dotyczące produktu. Waga kuli 130 g otrzymujemy ją w cenie 15zł.



Kulę znajdziecie na stronie Stenders



Komentarze:

  1. Uwielbiam taką kąpiel <3 połączenie tej kuli w kompozycji z zapachem żurawiny :) :)
    to Extra <3
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej się nie kąpię, ale jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wygląda i zapewnie tak pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja też, a z tej serii miałam cudowny zestaw czekoladowo-waniliowy.

      Usuń
  6. ahh, a ja nie mam wanny :( Cudne zdjęcia jak za zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się uroczo, też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kule! W ogóle uwielbiam kąpiele i wszelkiego rodzaju umilacze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada fantastycznie! Czasem mnniej znaczy ladniej i lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem kupuję kule Stenders w prezencie dla kogoś, bo sama nie mam wanny... Ale bardzo lubię inne kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS