Yankee Candle limitowana kolekcja Grand Bazaar


Ten rok zdecydowanie obfituje w nowości zapachowe Yankee Candle z czego bardzo się cieszę. Niektóre już skutecznie podbiło moje serce i na pewno zostaną ze mną na dłużej. Dziś kilka słów na temat trzech orientalnych wosków z Mydlarni ChocoBath.

 


Frankincense

To zapach dosyć intensywny, więc wystarczy niewielka ilość by ładnie rozniósł się po całym mieszkaniu. Wosk pachnie słodko a zarazem pikantnie, wyczuwam w nim nutę pieprzu, co dodaje mu niepowtarzalnego charakteru. Raczej nie porównała bym go do aromatu kadzidła według mnie pachnie słodko i korzennie, bardzo przypomina mi aromat pierników.



 Moroccan Argan Oil

Podobnie jak poprzednik jest to wosk bardzo intensywny, mi wystarcza odrobina w kominku by zapach czuć wszędzie. Aromat należy do ciężkich, nie wszystkim może odpowiadać. Wyczuwam w nim delikatną słodycz wanilii, aromat drzewa sandałowego oraz orzechów.




Oud Oasis

Jest to najbardziej interesujący zapach z całej trójki. Wyczuwam w nim karmelową słodycz oraz nuty dymu. Wosk zdecydowanie pachnie bardzo orientalnie. Tutaj aromat jest idealnie zbliżony do zapachu kadzidła. Zapach należy również do tych ciężkich, myślę że idealnie spisze się w pochmurne dni.



Wszystkie woski dostępne w Mydlarni ChocoBath


Komentarze:

  1. Mam dwa, frankincense mnie bardzo dusiło, nie mogłam znieść tego zapachu, za to argan oil bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są dosyć intensywne więc nie wszystkim mogą odpowiadać :)

      Usuń
  2. ja jakoś przekonałam się jedynie do jednego zapachu Yankee Candle i moim stałym bywalcem jest Sweet Strawberry :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o to chyba nie moje zapachy są lubie delikane swieże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również raczej staram się wybierać świeże, jednak mocniejsze idealnie sprawdzają się w pochmurne dni.

      Usuń
  4. uwielbiam świeczki, myślę że niedługo będą gościć w mojej kolekcji :)
    pozdrawiam Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo prezentują się bardzo ciekawie, muszę w końcu wypróbować te woski, szkoda że nie są lepiej dostępne stacjonarnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety stacjonarnie bardzo ciężko dostać :)

      Usuń
  6. Wszystkie super lecz dla mnie ten Oud Oasis, Extra <3
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, mogę sobie wyobrazić te zapachy :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS