Foltene Vibractive szczotka pobudzająca wzrost włosów


Bardzo lubię wszelkiego rodzaju gadżety, dlatego też wibrująca szczotka natychmiast wzbudziła moje ogromne zainteresowanie. Produkt posiada kilka wspaniałych zastosowań, które myślę że zainteresuje wiele z was. Jeżeli jesteście ciekawi czy szczotka mi pomaga i w czym, zapraszam do dalszej części wpisu.





Zacznę może od przedstawienia wam, technicznej strony szczotki. Produkt otrzymujemy opakowany w przeźroczyste, plastikowe pudełko. Wewnątrz znajduje się szczotka oraz dwie baterie, które ją zasilają. Baterie umieszczamy w rączce po wewnętrznej stronie. Produkt posiada również włącznik z dwoma stopniami mocy wibrowania. 

Szczotka jest dwustronna, druga strona główki wyposażona jest w niewielkie okrągłe wypustki masujące.



Delikatne wibracje szczotki powodują poprawę mikrokrążenia skóry oraz pobudzają cebulki włosa. Skóra głowy jest lepiej ukrwiona a dzięki temu wszelkie lecznicze kuracje jakie stosujemy lepiej wnikają w cebulki. 

Szczotkę staram się używać w miarę codziennie a jest zemną już od czerwca. Efekty jakie zauważyłam podczas kuracji to przede wszystkim szybszy wzrost oraz ograniczenie wypadania włosów co najmniej w 50%

Jestem bardzo zadowolona z działania szczotki gdyż wypadanie włosów było dla mnie dużym problemem z którym niestety nie łatwo sobie poradzić.



Szczotka jest niewielka, bez problemu mieści się nawet w małej torebce. Gdy nie włamywaczy zasilania, może nam służyć zwyczajnie do czesania. 

Kolejne zastosowanie szczotki to masażer który znajduje się z drugiej strony. Okrągłe wypustki idealnie sprawdzają się do masażu napiętych mięśni karku oraz ramion. Masaż szczotką jest bardzo przyjemny i wspaniale rozluźnia napięte mięśnie.  


Komentarze:

  1. Chętnie bym wypróbowała ją na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta szczotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) ujmujące na czasie :)
    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że przypomniałaś mi o tej szczotce, mam ją i muszę zacząć używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawdziła :)

      Usuń
  5. Z tego co pamiętam to gdy byłam mniejsza, moja mama taką miała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by się przydała tak szczotka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki gadżet, tego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydała by mi się taka szczotka :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS