Yves Rocher Woda perfumowana So Elixir Bois Sensuel


 Jesień obfituje w wszelkiego rodzaju nowinki kosmetyczne, zarówno w kosmetykach kolorowych jak i zapachach. Nowością zapachową o której dzisiaj będzie mowa jest woda perfumowana So Elixir od Yves Rocher. Produkt idealnie łączy w sobie ciepłe nuty zapachowe które wprost idealnie sprawdzają się w okresie jesienno - zimowym.





  Produkt łączy w sobie słodycz wanilii z orientalnymi nutami drzewnymi. Początkowo po aplikacji najbardziej wyczuwalne stają się nuty drzewne, jednak po chwili zapach wspaniale się rozwija a dominującym aromatem staje się wanilia.

Zapach jest intensywny a przede wszystkim wyrazisty. Jestem bardzo zadowolona z trwałości, perfum pięknie pachnie przez wiele godzin. 

So Elixir Bois Sensuel jest zapachem który dodaje pewności siebie, to idealny aromat na wieczór.



Buteleczka została wykonana z barwionego szkła w brązowym kolorze. Barwa flakonika pięknie komponuje się z złotym aplikatorem oraz napisami na jej przodzie. Całość prezentuje się pięknie i elegancko. 

Produkt otrzymujemy opakowany w zafoliowany kartonik, który idealnie chroni perfum przed uszkodzeniem podczas transportu.

 




Jeżeli lubicie konkretne słodko- korzenne zapachy, to myślę że So Elixir Bois Sensuel stanie się waszym jesienno - zimowym hitem. Woda perfumowana dostępna w sklepach stacjonarnych oraz internetowym Yves Rocherm 


Komentarze:

  1. Nie przepadam za takimi połączeniami aromatów i raczej zapach nie dla mnie, ale opakowanie jest bardzo ładne i robi wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużym atutem produktu jest piękne opakowanie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Posiadają wiele przyjemnych zapachów :)

      Usuń
  3. O ja bym chętnie to wypróbowałam. Myślę, że by mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja bym chętnie to wypróbowałam. Myślę, że by mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna buteleczka ! <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba dla mnie byłby za mocny

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakon ładny, ale za mocny jest jak dla mnie. Moim zdaniem taki typowo ciotkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zapach, miałam już dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest również bardzo przyjemny :)

      Usuń
  9. Mnie ten zapach nie przypasował. A szkoda, bo miałam na niego ogromną ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawał mi spokoju i kupiłam go :D

      Usuń
    2. Nie dawał mi spokoju. I go kupiłam :D

      Usuń
    3. Myślę że to trafna decyzja :)

      Usuń
  10. na pewno spodobałby mi się ten zapach, miałam próbkę SO ELIXIR i te perfumy były super, choć wolałabym cięższe, waniliowe jak te.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jest to zapach w twoim typie kochana :)

      Usuń
  11. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji obwąchać kosmetyków YR.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz takie nuty zapachowe to na pewno :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS