Joy Box "Święta de Luxe" zawartość


Jeżeli jeszcze nie macie pomysłu na świąteczny prezent dla siebie bądź swoich najbliższych, myślę że to pudełeczko może być strzałem w dziesiątkę. Znajduje się w nim wszystko to co umili nam zimową pielęgnację oraz długie chłodne wieczory. Jeżeli jesteście ciekawi co kryje świąteczna wersja de luxe zapraszam dalej.






Macadamia Professional Ultra Rich Moisture Oil Treatment 30 ml
_______________________________________________

Profesjonalny olejek do włosów, intensywnie regenerujący, Macadamia Professional’s Ultra Rich Oil Treatment wnika w głąb włosa intensywnie go nawilżając. Nie zawiera silikonów. Dogłębnie odżywia włosy już po pierwszej aplikacji. Długotrwale odbudowuje włosy, nadając im piękny żywy kolor i naturalny połysk. Formuła bogata w antyoksydanty, pomaga odpowiednio chronić włosy przed wysoką temperaturą. Dedykowany dla włosów grubych lub bardzo suchych. Zawiera formułę PRO OIL COMPLEX, olej Mongongo oraz olej ze słodkich migdałów. Aplikować niewielką ilość na włosach, nie stosować na skórę głowy cena:49zł



Insight maska do włosów 250ml
________________________

Maska energetyzująca Głęboko oczyszcza i rewitalizuje strukturę włosa od nasady aż po same końce. Dodaje włosom blasku i witalności bez ich obciążania. Ma działanie antyseptyczne, zapobiega zakażeniom skóry głowy. Maska restrukturyzująca Odbudowuje i regeneruje zniszczone włosy. Dzięki aktywnym składnikom odżywczym wygładza łuskę włosa od nasady aż po same końce. Wzmacnia cebulki, pobudzając mieszki włosowe do wzrostu. Maski do boxa dobierane będą losowo cena masek: 29 zł



Sumita mini Eyeliner Pencil

___________________


Nic nie równa się z głębią i bogactwem koloru tych antymonowych kredek. Bogate w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w lini wodnej oka, w wewnętrznym kąciku i nad powiekami. Ekstrawaganckie i nie pozostawiające smug kolory odmienią Twoje oczy jednym pociągnięciem kredki. Mieszaj, eksperymentuj, makijaż pozostanie na miejscu cały dzień... i całą noc. cena:49zł




 Oceanic serum przyspieszające wzrost rzęs LONG4LASHES 3 ml

_______________________________________


Serum polecane jest wszystkim kobietom, które marzą o długich i gęstych rzęsach. Szczególnie wskazane jest dla osób, których rzęsy są naturalnie słabe i krótkie lub zostały osłabione w wyniku przedłużania albo chemioterapii. Pierwsze efekty (wzmocnienie i łatwiejsze rozczesywanie rzęs) można zaobserwować już po 3 tygodniach regularnego stosowania. cena:79,99 zł




  Luxorya krem do twarzy 50 ml

______________________


Krem nawilżająco - wygładzający zielona oliwka Krem jest polecany do pielęgnacji każdego rodzaju cery, również wrażliwej i skłonnej do po­draż­nień. Do stosowania na dzień oraz na noc. cena: 150zł Krem odżywczo-regenerujący bursztyn i kawior polecany do pielęgnacji cery suchej, zmęczonej, wy­ma­ga­ją­cej regeneracji i na­wil­że­nia oraz dojrzałej Do stosowania na dzień oraz na noc. cena:174 zł Krem do boxa dobierany losowo




Bispol świeca zapachowa
_________________

Zapach jest inspiracją do rozbudzania zmysłów.... Owiń się w ekskluzywny aromat , stworzony by inspirować Ciebie i Twoje wnętrz. świeca dostępna będzie w dwóch zapachach Soft oraz Love - zapach dobierany losowo cena:23zł




Muszę przyznać iż jestem zachwycona zawartością. Pudełko zawiera tylko jeden kosmetyk kolorowy, jakim jest znana mi już z innego boxa kredka Sumita w czarnym kolorze. Kosmetyki do pielęgnacji są dla mnie nowościami, nie stosowałam jeszcze produktów tych marek więc jestem bardzo ciekawa jak się spiszą. Miłym akcentem pudełeczka jest piękna świeca zapachowa która prezentuje się i pachnie fantastycznie. Moim zdaniem to kolejne bardzo udane pudełko.

Pudełko dostępne na stronie Joybox

 


Komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zawartość to dla mnie bardzo pozytywne zaskoczenie :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście to pudełeczko jest świetne :) Ja mam zwykłą wersję grudniową i też jestem bardzo zadowolona :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowe pudełeczko również jest całkiem nieźle :)

      Usuń
  3. Też jestem zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam,że zaciekawiły mnie wszystkie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem również ciekawa tych produktów gdyż to dla mnie nowości :)

      Usuń
  5. Ta zawartość mi się podobała od momentu kiedy ja zobaczyłam po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to jeden z lepszych boxów :)

      Usuń
  7. na pewno byłabym zadowolona ze świecy i serum do rzęs, mam już kredkę z Sumita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam tę kredkę a świeca prezentuje się i pachnie wspaniale :)

      Usuń
  8. Z całej zawartości - najbardziej byłabym zadowolona ze ŚWIECY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również mój ulubieniec pudełka :)

      Usuń
  9. wersja deluxe faktycznie jest luksusowa, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że pojawiła się taka edycja specjalna :)

      Usuń
  10. Ciekawa jestem tego serum, pomimo że używam innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie stosowałam, również jestem ciekawa efektów :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS