Makijaż twarzy z NYX


 Kosmetyki NYX to jedne z moich ulubionych produktów do makijażu. Podstawowe kosmetyki które obowiązkowo znajdują się w mojej codziennej kosmetyczce to puder oraz róż, nie wyobrażam sobie bez nich żadnego makijażu. Dziś przygotowałam dla Was wpis o moim bardzo udanym duecie.




Puder HD studio photogenic 

___________________ 

Uwielbiam ten puder za świetne działanie oraz rewelacyjne opakowanie. Może zacznę od działania  produktu. Główną zaletą kosmetyku jest jego delikatna forma która pozostawia na twarzy niezwykle naturalne wykończenie. Świetnie radzi sobie z kryciem wszelkich niedoskonałości oraz przebarwień. Efekt jaki uzyskujemy to przede wszystkim gładka, zmatowiona skóra, która wygląda zdrowo i promiennie. Kosmetyk ładnie stapia się z moją cerą oraz wyrównuje jej koloryt. Trwałość również zasługuje na uznanie, gdyż puder utrzymuje się przez cały dzień. Niestety moje opakowanie sięga dna więc mogę podsumować iż kosmetyk nigdy mnie nie zawiódł. Produkt nie przesuszył mojej skóry, jak również nie zapchał. 

Teraz przejdę do opisu opakowania które również zachwyca. Kosmetyk znajduje się w czarnym plastikowym pudełeczku. Wewnątrz umieszczono lusterko oraz metalowy dozownik do aplikacji pudru. Puder zamykany jest klapką, którą otwieram za pomocą przycisku który umieszczono z boku. Jest to mój pierwszy sypki puder z tak dobrym dozownikiem. Aby wydobyć puder do użycia wystarczy przekręcić wierzchnią część otwartego opakowania, tak wykręcamy puder który wydostaje się przez niewielkie otworki w dozowniku.  Myślę że to idealne rozwiązanie dla sypkich pudrów, gdyż kosmetyk nie rozsypuje się a my z łatwością dozujemy odpowiednią ilość bez odsypywania. 



Prasowany róż do policzków

___________________ 

Bardzo lubię kosmetyki w formie mozaiki, gdyż w jednym produkcie mamy kilka. Taki właśnie jest róż NYX to niewielkie pudełeczko łączy w sobie kilka kosmetyków. Przede wszystkim jest to róż i jest to jego główne przeznaczenie. Produkt posiada delikatną formę która daje na twarzy aksamitne wykończenie. Róż posiada mocną pigmentację, wystarczy niewielka ilość by uzyskać ładny efekt. Oczywiście intensywność możemy stopniować w zależności od ilości nałożonego produktu. Kosmetyk posiada niewielkie błyszczące drobinki, które są bardzo drobno zmielone a dzięki temu praktycznie niewidoczne. 

Kosmetyk wykorzystuje na różne sposoby i za to go bardzo lubię. Dwa najjaśniejsze z odcieni stosuję jako cienie, gdyż ładnie wyrównują odcień powieki oraz rozświetlają spojrzenie. Jasny brąz wykorzystuje jako bronzer, natomiast mieszankę wszystkich kolorów używam jako róż.

Opakowanie to czarne plastikowe pudełeczko z klapką. Wierzchnia część klapki zawiera szybkę przez którą widać jak produkt się prezentuje. 


  


Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu, gdyż kosmetyki świetnie się uzupełniają. Zawsze na pierwszym miejscu preferuję naturalne wykończenie, a dzięki tym produktom uzyskuję naturalny efekt zdrowej i wypoczętej cery.

 

Produkty marki NYX znajdziecie w Perfumeriach Douglas




Komentarze:

  1. Też zależy mi na uzyskaniu naturalnego efektu. Pewnie bym była zadowolona z zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham roz z NYX :)

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga -- > http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety żadnego z nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tej firmy jeszcze na sobie nie testowalam ;) Roz wyglada ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarzy również wygląda uroczo :)

      Usuń
  5. ciekawe produkty, nie mialam nic ztej firmy;oo jaki jest przedzial cenowy tych kosmetykow?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż wyglada ślicznie, a opakowanie pudru jest bardzo przemyślane :) Fajnie, że marka postawiła na ciekawe rozwiązania, sama nie znam nic a nic ich oferty ale może uda mi się bliżej ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę pochwalić markę za tak doskonałe opakowanie :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię tę firmę :) a szczególnie ich matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię ich pomadki :)

      Usuń
  8. Jeszcze nie miałam zaszczytu posiadać nic z tej firmy :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda myślę że byłabyś zachwycona :)

      Usuń
  9. Śniegu po nerki, udanej pasterki, prezentów moc, miłości co noc, smacznego bigosu, gwiazdki z kosmosu oraz tyle radości ile karp ma ości. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia życzy...Zebra :*

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS