Woda perfumowana Paradise - szczęśliwego Nowego Roku


Jeżeli chodzi o zapachy to bywa u mnie różnie. Właściwie to nie potrafię zdefiniować jakie nuty zapachowe najbardziej lubię, perfumy muszą mieć w sobie to coś co złapie mnie za serce. Jednak muszę przyznać że mam dużą słabość do zapachu wanilii i na ogół tego aromatu w nich szukam. Zaskoczeniem dla mnie stała się  woda perfumowana Paradise  od Oriflame. Mimo iż nie posiada w swym składzie wanilii jest w nim coś co przyciąga.





Zdecydowanie jest to bardzo konkretny zapach z pazurem. Sprawdza się u mnie świetnie jesienią gdyż nadaje pochmurnym dniom wyrazu. 

Tutaj najbardziej dominującą nutą jest aromat różowego pieprzu. Pieprzowy zapach jest dosyć ostry i ożywia kwiatowe nuty jaśminu oraz piwonii. Nie brakuje również odrobiny słodyczy która balansuje ostrość pieprzu. 

Woda pachnie intensywnie a zapach utrzymuje się przez wiele godzin.  

 

Nuty zapachowe:

Głowa- pieprz, frezja, różowy pieprz, bergamotka

Serce- jaśmin, konwalia, piwonia, róża

Podstawa- piżmo, kaszmir, cedr

 


 

Flakonik prezentuje się klasycznie i elegancko. Został wykonany z przeźroczystego szkła na którym znajduje się delikatny napis z nazwą zapachu. Buteleczka jest prosta ma kształt prostokąta. Największą ozdobą flakonika jest nakrętka, która prezentuje się zjawiskowo. 

Wodę otrzymuję opakowaną w papierowy kartonik, który świetnie chroni produkt przed uszkodzeniem podczas transportu.

 



Kosmetyki Oriflame to produkt katalogowe rozprowadzana głównie za pomocą konsultantów. Dlatego też bardzo się cieszę iż znalazły się również w asortymencie Iperfumy.pl. Jest to dla mnie świetne rozwiązanie, gdyż nie mam dostępu do konsultantów a produkty tej marki bardzo lubię i chętnie się w nie zaopatruję. Dużym plusem jest również to że realizacja zamówienia jest bardzo szybka, nie jak w przypadku zamawiania u konsultantki gdzie trzeba czeka wiele dni aż będzie składać całe zamówienie. Myślę że to wspaniałe rozwiązanie dla wielu osób.



Kochani życzę Wam dużo zdrowia, miłości oraz spełniane wszystkich marzeń !

Komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego! :)

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie się prezentuje :) Uwielbiam zapachy, które ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS