Aktualna pielęgnacja włosów


Tema włosów jest dla mnie tematem rzeką, ponieważ ciągle szukam nowych produktów oraz metod na poprawę ich kondycji. Jeżeli chodzi o samą strukturę moich kosmyków to nie mam problemu gdyż są zdrowe i gładkie. Największym problemem z jakim się borykam jest nadmierne ich wypadanie oraz przetłuszczanie. Nieustannie szukam nowych produktów które pomogą mi ten problem zniwelować. Na chwilę obecną najlepiej sprawdzają się u mnie kosmetyki o których wspomniałam poniżej. Jeżeli macie podobne problemy zapraszam do dalszej części artykułu, może i dla was któryś z tych produktów okaże się pomocny.





Odbudowujący szampon pszeniczno - owsiany

_______________________________

 

Szampon jest podstawowym produktem w pielęgnacji włosów, dlatego staram się je wybierać rozważnie, przywiązując dużą wagę do składu.

Produkt jest bardzo delikatny i świetnie radzi sobie z wrażliwa skórą głowy. Konsystencja produktu jest rzadka, przeźroczysta. Bardzo podoba mi się zapach który jest świeży i orzeźwiający. Kosmetyk pachnie trawą cytrynową. 

Opakowanie to przyciemniana, półprzeźroczysta butelka. Plastikowa butla mieści w sobie 300 ml szamponu. Dzięki temu iż opakowanie jest przeźroczyste możemy swobodnie obserwować poziom zużycia. 

Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy oraz włosy. Kosmyki po zastosowaniu szamponu stają się puszyste oraz ładnie się błyszczą. W ostatnim czasie miałam duży problem z przetłuszczającymi się włosami. Produkt w dużym stopniu przyczyniła się do  niwelacji problemu. Kosmetyk nie podrażnia skalpu działa łagodząco na wrażliwą skórę.

 


Batiste Fragrance Cherry suchy szampon nadający objętość i blask 

_________________________________ 

 Kiedyś bardzo sceptycznie podchodziłam do tego typu produktów i bardzo długo zwlekałam z przetestowaniem suchego szamponu, przyznaje to był mój duży błąd. Bardzo często zdarzają się sytuacje w których zależy nam na czasie a włosy nie prezentują się zbyt atrakcyjnie, wtedy możemy liczyć na cud lub zwyczajnie użyć suchego szamponu. Testowałam już szampony kilku marek jednak zdecydowanie moim numerem jest Batiste. Samo opakowanie z piękną szatą graficzną przyciąga wzrok i zachęca do zakupu. Dużym plusem są również delikatne kobiece zapachy. 

Produkt nie brudzi włosów, powstały osad z łatwością usuwam ręcznikiem. Włosy po zastosowaniu są odświeżone, uniesione u nasady. Kosmyki w błyskawiczny sposób nabierają objętości oraz świeżego zapachu. 

 




Biały Jeleń hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej 

_____________________________________

 

Nie nie jest to pomyłka używam płynu do higieny intymnej do mycia moich włosów. Może dla niektórych wydać się to dziwactwem jednak, włosomaniaczki zapewne wiedzą o czym mówię. Płyn do higieny intymnej zawiera kwas mlekowy który sprawdza się idealnie w oczyszczaniu skóry głowy. Składnik ten przede wszystkim niweluje stany zapalne oraz odblokowuje ujścia gruczołów łojowych, bierze również udział w budowie ceramidów.

Produkt nie zastępuje mi szamponu ale służy mi w wspomaganiu mojej pielęgnacji raz na kilka dni.



Montibello smart touch 12in1 

______________________

 Jest to najnowszy produkt który zagościł w mojej aktualnej pielęgnacji. Kurację znalazłam w ostatnim pudełeczku ShinBox z czego bardzo się ucieszyłam, gdyż szukałam czegoś szybkiego w użyciu bez spłukiwania. Kuracja wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie już po pierwszych użyciach. Moje włosy nabrały pięknego połysku oraz zdrowego wyglądu. Jednak na chwilę obecną mogę tylko tyle powiedzieć na jej temat. Uważam iż z biegiem czasu będzie tylko lepiej.

 

 

Insight maska do włosów
________________________

 

Maska jest również produktem który znalazł się w mojej pielęgnacji stosunkowo niedawno, bo jest zemną zaledwie od dwóch miesięcy. Produkt zachęcił mnie do wypróbowania swoim obiecującym opisem, mianowicie tym iż ma wzmacniać cebulki oraz pobudzać mieszki włosowe do wzrostu. 

Bardzo istotne jest dla mnie to iż produkt nie obciąża moich włosów. Kosmyki nabierają witalności oraz delikatnego blasku. Po zastosowaniu włosy są ładnie wygładzone i nie puszą się. 



Komentarze:

  1. U mnie szampon z Sylveco nie sprawdził się za dobrze. W planach mam natomiast przetestowanie drugiej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować ten szampon z sylveco

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie nie ma to jak Batiste. Spray z Shinyboxa zbiera same dobre rekomendacje. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też obecnie stosuję szampon Batiste Cherry, choć słowo "obecnie" jest dosyć nieścisłe, ponieważ mam jedną i tę samą butlę już chyba z rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki masz fantastyczny koszyczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. szampon Sylveco dobrze działa

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS