Real Techniques pędzle do makijażu twarzy moje top 3


W każdym zestawie pędzli są takie które lubię bardziej, jak również takie po które sięgam rzadziej. Jeżeli chodzi o pędzle Real Techniques jest podobnie najchętniej używam tylko trzech z nich do konturowania twarzy. Dziś właśnie chciała bym napisać kilka słów na temat mojej ulubionej trójki, która spisuje się u mnie doskonale, usprawniając mój codzienny makijaż. 





Real Techniques Setting Brush pędzel do makijażu

______________________________

 Jest to chyba najbardziej lubiany prze zemnie pędzel z całej trójki, ze względu na są uniwersalność. Pędzelek jest bardzo miękki i delikatny a jego wielkość oraz kształt, idealne do precyzyjnego wykończenia makijażu. Najczęściej wykorzystuję go do aplikacji rozświetlacza gdyż dzięki temu że jest niewielki z łatwością możemy nałożyć kosmetyk w odpowiedniej ilości, bez obaw że przesadzimy. Również pędzel niezastąpiony jest u mnie przy gruntowaniu podkładu pod oczami. Świetnie rozprowadza puder dając naturalne wykończenie. Bardzo lubię stosować go do rozświetlania łuku brwiowego gdyż jest odrobinę większy od standardowego pędzla do blendowania a dzięki temu wszystko idzie sprawniej i szybciej.



Real Techniques Stippling Brush pędzel do makijażu

________________________________

Bardzo rzadko sięgam po płynne podkłady jednak kiedy decyduję się na nie najchętniej do aplikacji stosuję właśnie ten pędzel. Produkt składa się z włosia w dwóch różnych długościach. Pędzel ładnie rozprowadza kosmetyk na twarzy nie tworząc smug czy zacieków, efekt jaki daje jest naturalny. Bardzo istotną kwestią jest również to iż pędzel nie chłonie dużej ilości podkładu, wystarczy mała ilość by ładnie pokryć całą twarz. Jeżeli chodzi o włosie również jest bardzo delikatne i przyjemne. Jednak w przypadku tego pędzla włoski są odrobinę twardsze i mniej elastyczne, idealne do płynnych kosmetyków. Dzięki swej strukturze dobrze rozprowadza podkład i nie pochłania zbyt dużej ilości. 



 Real Techniques Blush Brush pedzel do różu

________________________________

Jest to chyba najbardziej populary pędzel marki i pewnie większość z was go posiada. Kształt pędzla przypomina niewielkie jajko. Składa się z włosia które ma różne długości, idąc od najkrótszych w górę po najdłuższe. Pędzelek jest niezwykle męki i delikatny a jego włoski są bardzo elastyczne. Produkt idealnie sprawdza się przy aplikacji różu. Równomiernie rozprowadza kosmetyk na twarzy, nie pyli dzięki temu róż jest na odpowiednim miejscu bez poprawek. Pędzel również fajnie się sprawdza przy wykończeniu twarzy pudrem sypkim. Daje subtelny efekt który jest bardzo naturalny.



Wszystkie pędzle marki wykonane są z sztucznego włosia typu taklon. Natomiast rączki stworzono z aluminium w różowym kolorze, zakończenia pędzli są gumowe. Dzięki temu iż włosie pędzli jest sztuczne i elastyczne pędzle z łatwością się piorą. Wystarczy odrobina delikatnego mydła by ładnie domyć pędzle. 

 

Pędzle znajdziecie w sklepie internetowym Ladymakeup.pl

 



Komentarze:

  1. Przyzwoicie wyglądają te pędzle. Ja już mam niemałą kolekcję pendzli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwoicie wyglądają te pędzle. Ja już mam niemałą kolekcję pendzli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak u ciebie, setting brush jest moim ulubionym . Nie wyobrażam sobie wykonywać rano makijaż bez niego ;) Pod oczy idealny .

    OdpowiedzUsuń
  4. Do aplikacji podkładu zdecydowanie bardziej polubiłam się z gąbeczkami i metodą 'wklepywania' :) jeszcze niedawno stosowałam pędzel z hakuro,ale jak już poznałam tę metodę to polecam każdemu. Pędzelki rzeczywiście wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pędzelek do podkładu mnie ciekawi, mam podobny z Sigmy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten puchaty pędzel do różu mam ochotę od bardzo dawna, ciągle jednak jego cena powstrzymuje mnie przed zakupem i używam innych, z których właściwie też jestem zadowolona np. z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jajo do różu bardzo mnie kusi. Ale z drugiej strony- jestem bardzo zadowolona z pędzla skośnego Hakuro. Ach te kobiece rozterki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam podróbki REAL TECHNIQUES. teraz marzą mi się oryginały , właśnie do konturowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej używam pędzli Hakuro. Jestem im wierna od lat. Mam jeden pędzel z RT, ale jakoś nie szczególnie za nim przepadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Setting Brush i Blush Brush moje ulubione. aaaa i jeszcze duży do pudru. To moja ukochana trójeczka :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS