Weleda naturalna pielęgnacja skóry


Kosmetyki marki Welda to produkty naturalne, które są wyjątkowe ze względu na jakość oraz przyjazność środowisku. Wszystkie kosmetyki są wytwarzane włącznie z naturalnych składników, za co je bardzo cenię. Dziś przygotowałam dla was wpis dotyczący dwóch produktów marki, mianowicie kremu do twarzy oraz rąk. Kremy idealnie sprawdzają się na mojej delikatnej skórze, więc myślę że osoby z wrażliwą skórą odczują dużą ulgę stosując te produkty. Oczywiście mamy szeroki wybór w ofercie, więc zapewne każdy dostosuje odpowiednie kosmetyki do swojej cery. 





Uniwersalny krem  odżywczy z ziołami do twarzy

___________________ 

 kosmetyk posiada lekka konsystęcję w kolorze białym. Mimo iż forma jest delikatna produkt jest dosyć tłusty i zostawia delikatny filtr na skórze. Jednak nie musimy się tego obawiać gdyż bardzo szybko się wchłania. Krem przede wszystkim przeznaczony jest dla osób posiadających skórę suchą oraz bardzo suchą skłonną do podrażnień. Niestety ja jestem posiadaczką tego typu cery dlatego też byłam bardzo ciekawa czy kosmetyk sprosta moim oczekiwaniom. Muszę przyznać iż już po pierwszym użyciu wiedziałam że się polubimy. Moja skóra po zastosowaniu jest nawilżona przez wiele godzin. Krem świetnie łagodzi podrażnienia oraz niweluje zaczerwienia. Produkt wygładza i uelastycznia naskórek, likwiduje suche skórki. 



Migdalowy krem do rąk

____________________

krem do rąk jest kosmetykiem pielęgnacyjnym który używam najczęściej, gdyż jest w moim użyciu kilkanaście razy dziennie. Szczególnie ważny jest dla mnie poziom nawilżenia jaki daje.

Krem posiada gęstą konsystencję w białym kolorze. Produkt bardzo dobrze się wchłania, dając uczucie intensywnego nawilżenia. Skóra dłoni staje się miękka oraz bardzo gładka w dotyku. Krem świetnie nawilża, dzięki temu moja skóra dłoni, nie wymaga już tak częstego stosowania kremu, gdyż już po jednym użyciu, poziom nawilżenie ulega znacznej poprawie. Zapach kosmetyku jest bardzo delikatny, lekko słodki, długo utrzymuje się na skórze. Krem znajduje się w metalowej tubce o pojemności 50 ml. Codzienna pielęgnacja zapobiega starzeniu się dłoni oraz znacznie poprawia ich wygląd. Produktem który może nam ułatwić ten codzienny rytuał jest na pewno krem Weleda.



Kremy posiadają bardzo podobne opakowania, różnią się jedynie wielkością oraz kolorem. Kosmetyki zostały umieszczone w papierowych kartonikach. Natomiast kremy znajdują się w metalowych tubkach zamykanych plastikowymi nakrętkami. Swym wyglądem do złudzenia przypominają lecznicze maści. Dłonie są naszą wizytówką  w związku z tym nie możemy zapominać o odpowiedniej pielęgnacji zarówno skóry jak i paznokci u rąk.

 


Komentarze:

  1. Z tymi kosmetykami jeszcze się nie spotkałam. Gdzie kupiłaś lusterko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi kosmetykami jeszcze się nie spotkałam. Gdzie kupiłaś lusterko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam ale chyba w kiku

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona tymi kosmetykami :)

      Usuń
  4. A moją uwagę przukuło to piękne lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tej firmy, kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są na pewno warte uwagi :)

      Usuń
  6. Czy te kremy nie zatykają porów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie to nie mam z tym problemu :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS