Wiosna - pierwsze świąteczne akcenty


Nie mam pojęcia jak to się dzieje, ale niedawno pakowałam do kartonów dekoracje z poprzednich świąt a za tydzień mamy już Wielkanoc. Uwielbiam ten przedświąteczny czas przygotowań. Wszystkie zimowe bibeloty znikają, zastępują je przede wszystkim świeże kwiaty oraz delikatne dodatki. Wystrój mojego mieszkania powoli się odświeża oraz zmienia na święta. Postanowiłam że w tym roku Wielkanocne dodatki będą delikatne i minimalistyczne na przekór przepychowi jaki towarzyszył przy Bożym Narodzeniu. Kwiaty również obowiązkowo być muszą, dlatego też tej wiosny zamieszkały u mnie piękne jaskry, uważam iż była to dobra decyzja gdyż prezentują się wspaniale.









Stolik/  Netto Dywanik/ Ikea Królik/ Kik Donica, skrzynia/ Pepco 

 



Komentarze:

  1. Piękne jaskry, a zajączek słodki :) Lubię dekorować swój dom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :) muszę wybrać się do pepcko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym stoliku i wiesz co? Pan Mysz mi go nie kupił!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska dekoracja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro będę w pepco, może też mi wpadnie do koszyka jakiś świąteczny akcent;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz zmysł dekoratorski, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze będziesz miała piękny wystrój.

    OdpowiedzUsuń
  8. od razu inaczej wszystko wygląda ;) weselej! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałam w ręku taki stoliczek różowy :) Fantastycznie u Ciebie zgrane .....wybrałam żółty moje focie na Deccoria.pl

    krynia9

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS