Calvin Klein Downtown woda perfumowana


Nareszcie mamy piękną i słoneczną wiosnę. Bardzo się cieszę że jest coraz cieplej na dworze. Zarówno moja garderoba jak i zapachy które mnie otaczają, również zmieniają się na lżejsze. Zdecydowanie teraz wolę bardzo świeże i energetyczne zapach, zarówno na sobie jak i w moim mieszkaniu. Dziś przygotowałam dla Was wpis z delikatną wodą toaletową Calvin Klein.





Woda Downtown jest to aromat przed wszystkim owocowo - kwiatowy, jednak nie brakuje tu również przypraw. Najbardziej wyczuwalne dla mnie są nuty cytrusowe które zdecydowanie tutaj dominują. Kolejny zapachem jest kwiatu neroli oraz fiołka, nadają one elegancji i subtelności. Charakteru całości nadaje również woń różowego pieprzu, który to zwieńcza całość dodając pazura. Wiele osób twierdzi że jest to słodki zapach, jednak ja tak nie uważam, może dlatego iż zazwyczaj sięgam po bardzo ciężkie, słodkie zapachy. Aromaty owocowe które woda zawiera, raczej oddają jedynie swoją świeżość i soczystość a nie słodycz. Zapach jest subtelny i delikatny a mimo to bardzo trwały, utrzymuje się przez wiele godzin. 



Woda zapakowana jest w różowy, zafoliowany kartonik. Znajdują się na nim jedynie delikatne napisy z nazwą oraz opisem zapachu. 

Natomiast flakonik został wykonany z przeźroczystego szkła, które zdobi fioletowy napis z nazwą firmy oraz zapachu. Nakrętka prezentuje się dosyć oryginalnie, gdyż nie posiada zabudowania górnego, jest srebrna natomiast jej wnętrze widoczne z góry jest różowe. Buteleczka jest elegancka i minimalistyczna.



Głowa

neroli, cytryna, gruszka, śliwka, bergamotka

Serce

gardenia, różowy pieprz, liście fiołka

Podstawa

kadzidło, piżmo, wetiweria, cedr


Komentarze:

  1. Wąchałem na wiosnę świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię owocowe zapachy, więc chętnie bym go obwąchała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zaciekawiłas mnie bardzo tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zastanawiałam się nad ich zakupem, bo zapach bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inny zapach CK i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego, ale zapachy CK bardzo mi lezą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze poznać tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ukrywam, że bardzo ciekawi mnie ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapachy Kleina i ten również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!
    Zaciekawiłaś mnie tym wpisem. Muszę się dokładniej rozejrzeć i poszukać w necie jakichś próbek, bo niestety najmniejsze opakowanie Calvin Klein Downtown jakie udało mi się znaleźć kosztuje 70zł.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS