Yankee Candle snowflake cookie świeca zapachowa



Mamy już piękną wiosnę, jednak ja zorientowałam się dopiero teraz przeglądając zdjęcia które przygotowałam do wpisów bardzo dawno temu, że recenzja jednego z moich ulubionych zapachów Yankee Candle jeszcze się tutaj nie pojawiła. Dlatego też postanowiłam dziś to nadrobić. Mimo iż zapach raczej zalicza się do zimowych, ja uwielbiam go przez cały rok gdyż nie jest to aromat typowo korzenny a jest słodki i ciasteczkowy, właśnie taki jak najbardziej lubię.

 

Jak już wspomniałam wcześniej świeca pachnie intensywnie i słodko. Najbardziej wyczuwalna dla mnie jest głownie nuta wanilii która tutaj króluje. Wąchając świece na sucho bez palenia, czuje w niej woń kakao oraz białej czekolady. Zapach po chwili palenia rozwija się i uwalnia lukrowo - ciasteczkowe nuty które do złudzenia przypominają zapach piekących się w piekarniku cukrowych ciasteczek. Aromat jest mocny, doskonale rozchodzi się po całym domu, dając piękny słodki zapach.



Świeca pierwsze przykuwa wzrok swym pięknym pastelowo - różowym kolorem. Etykieta również jest urocza znajdują się na niej słodko różowe lukrowe ciastka, które niezwykle kuszą swymi pięknymi wzorami.

Produkt znajduje się w szklanym słoju, zamykanym szczelną nakrętką. Opakowanie jest standardowe jak przy każdej dużej Świecy Yankee Candle.



Zapach snowflake cookie to jeden z moich ulubionych aromatów marki. Oczywiście jest jeszcze kilka innych które bardzo lubię, jednak zaliczają się one już do tych świeżych. Jeżeli chodzi o mnie to zdecydowanie świeże aromaty Yankee przemawiają do mnie najbardziej, ciasteczkowa świeca jest jedynie wyjątkiem.

 


Komentarze:

  1. piękne zdjęcia, jestem pewna, że pokochałabym ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusząco opisałaś ten zapach i zdjęcia śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie, ale dla mnie nie pachnie zbyt miło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele razy zawiodłam się na świecach tej marki, ale ciagle nie daję za wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię róż i ciasteczka, więc to chyba świeca dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam woski Yankee :) świecy jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić tę świecę - może przestanę jeść tyle słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeca prezentuje się pięknie <3

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS