TheBalm Schwing liquid eyeliner



Kosmetyki TheBalm niejednokrotnie już przewijał się na moim blogu i na pewno pojawi się o wiele więcej recenzji produktów tej marki. Moja przygoda z TheBalm zaczęła się od Mary-Lou która okazała się prawdziwym hitem a przez to rozbudziła moją ciekawość na inne produkty marki, które z czasem zaczęły dominować w mojej kosmetyczce. Dziś postanowiłam zaprezentować Wam kosmetyk który jest niezbędny w każdym moim makijażu. Oczywiście będzie mowa o eyelinerze schwing.






Zawsze gdy wybieram nowy eyeliner szczególnie zwracam uwagę na jego aplikator. Przede wszystkim musi być solidnie wykonany a jego długość powinna być odpowiednia do precyzyjnej aplikacji. Eyeliner TheBalm jest bardzo precyzyjny w aplikacji dzięki temu iż posiada cieniutki pędzelek. Kolor produkt to głęboka czerń, która pięknie podkreśla spojrzenie. Kosmetyk utrzymuje się przez cały dzień w idealnym stanie. Stosując ten eyeliner nie musimy obawiać iż się rozmaże bądź skruszy.  



Kosmetyk otrzymujemy opakowany w papierowy kartonik. Szata graficzna utrzymana jest w stylistyce marki. Opakowanie zostało wykonane z solidnego plastiku. Końcówka aplikatora jest czarna natomiast dozownik zdobi obrazek z kobietami w stylu retro. 



Opakowanie zawiera 1,7 ml


Komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy, ale słyszałam o niej wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy, ale słyszałam o niej wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale muszę mu się przyjrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te słodkie opakowania the balm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie pokazałaś go na oku. Kosmetyki theBalm bardzo sobie chwalę, w szczególności ich róże, ale linera nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie są produkty dla mnie - myszy sierotki o trzęsących się łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam opakowania kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Słyszałam tylko o bronzerach tej firmy. Chyba czas najwyższy poszerzyć swoje horyzonty i przetestować to oraz owo.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS