RECENZJA CREME VOEDING


 

CREME VOEDING - odżywka do włosów bez spłukiwania

 

Cena: 8.49 zł

Pojemność: 500 ml

firma: HEGRON

Sklep: https://sklep.tenex.pl/start

 

 

*****************

 

 

 

OPIS PRODUCENTA;

 BBalsam przywracający włosom naturalną miękkość po umyciu. Odbudowuje włosy, nadaje elastyczność i blask. Działa antyelektrostatycznie, zapobiega łamaniu i kruszeniu się włosów, a szczególnie zalecany do włosów po farbowaniu. Zawiera naftę kosmetyczną.
Pojemność: 500 ml

 

 

 

MOJA OPINIA:   


 Już od jakiegoś czasu testuję ten produkt a co za tym idzie wyrobiłam sobie o nim opinię. Odżywka o dużej pojemności w bardzo przystępnej cenie. Moje włosy farbowane, zniszczone potrzebowały takiego odżywienia. Dzięki tej odżywce włosy stały się mocniejsze, mniej łamliwe. Struktura włosa stała się zdrowsza włosy nabrały pięknego połysku. Moje osłabione włosy nabrały świetnej kondycji. 

Butelka bardzo wygodna w aplikacji. 

Kolor biało perłowy .

Zapach intensywny.

 

 


MOJA OCENA W SKALI OD 1 DO 5 :


EFEKT: 5

ZAPACH:4

KONSYSTENCJA: 5

OPAKOWANIE: 5

 

 *******************************

 

 WSZYSTKICH KTÓRZY MAJĄ OCHOTĘ NA WYPRÓBOWANIE TEJ ODŻYWKI, LUB INNYCH KOSMETYKÓW Z BOGATEJ OFERTY SKLEPU  ZAPRASZAM NA ZAKUPY; 


  https://sklep.tenex.pl/ 



 

 

 

Komentarze:

  1. Ta odżywka kojarzy mi się z dzieciństwem :) moja Mama jej zawsze używała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierwszy raz się z nią spotkałam

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS