RECENZJA UIERCREME KREM DO CIAŁA

HEGERON UIERCREME - krem do ciała

Cena: 14.49 zł

Pojemność: 350 ml

firma: HEGRON

Sklep: https://sklep.tenex.pl/start 

 

***********************

 

 

 

 

 

OPIS PRODUCENTA;

 

Krem do ciała, idealny do pielęgnacji suchej spękanej skóry, łagodzi ją i chroni. Może być stosowany również jako krem do opalania. Posiada właściwości odkażające.
Pojemność: 350 ml

 

 

MOJA OPINIA:   

 

Krem o bardzo przyjemnej konsystencji który bardzo dobrze się wchłania. Moja skóra jest niezwykle gładka i dobrze nawilżona. Krem bardzo wydajny, stosuję go prawie miesiąc codziennie a niewiele go zużyłam co widać na zdjęciu . Dużym plusem jest wygodne opakowanie z odkręcanym wieczkiem dzięki temu mogę aplikować taką ilość jaka jaka jest mi potrzebna do użycia. Zapach delikatny cytrusowy. Duże opakowanie i przystępna cena. POLECAM







 

MOJA OCENA W SKALI OD 1 DO 5 :


EFEKT: 5

ZAPACH:5

KONSYSTENCJA: 5

OPAKOWANIE: 5

 

 *******************************

 

 WSZYSTKICH KTÓRZY MAJĄ OCHOTĘ NA WYPRÓBOWANIE TEGO KREMU, LUB INNYCH KOSMETYKÓW Z BOGATEJ OFERTY SKLEPU  ZAPRASZAM NA ZAKUPY; 

  https://sklep.tenex.pl/ 



 

 

 

 

Komentarze:

  1. Używałam kilku produktów Hegron, ale akurat teho kremu nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo polubiłam szampon Hegron :) jest super :) kremiku do ciała nie miałam :)

    PS bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdawałam te kremiki w akcji Jesienne umilacze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny krem, lubię go i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogłabym prosić Cię o zdjęcie składu tego kremu na mejla :)?
    takasobie5@gmail.com

    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS